پیام‌هایی برای درگذشت مادر ژاپنی شهید محمد بابایی

ئی ازان اس عکس

ه گزاش ایا ع ضاخ خ ئی س زان اساد و ااخاه

متن پیام به این شرح است:

«انّا لله و انّا الیه راجعون

ظهر امروز جمعه دهم تیرماه ۱۴۰۱، وجود پاک و کمال‌طلب کونیکو یامامورا- سبا بابایی- در سیر حیاتّبه خود و پس از ۸۳ سال سعی مؤمنانه برای گسترش ندای توحید و حق‌طلبی و صلح، و مبارزه با همه جلوه‌های باطل، به نهایت رسیده و روح. مادر شهید محمّد بابایی به عالمی پیوست که قبل از او،همسر مؤمن و نیز فرزند شهی بود.

زندگی سراسر صفا و ایمان کونیکو [=دختر وطن] نشان داد که وطن اصلی همه حق جویان، بسیار جذاب‌تر و عمیق‌تر از محیط محدود جغری است
این وطن مصر و عراق و شام نیست
این وطن شهری‌ست که نام ندارد
وطن برای کونیکو، سرزمین ایمان و آرامش معنوی بود.
اینک این سرزمین سرزمین آفتاب به مبدأ نورانی هستی پیوسته است .
درگذشت این مادر شهید را به خانواده محترم ایشان، و همه ساکنان سرسرم تین عمومی ایمای درگذشت این مادر شهید را به خانواده محترم ایشان، و همه ساکنان آن همه ایمان درگذشت.
امید که سرنوشت همه مشتاقان نور به قرب الهی منتهی شود، انشاالله»

همچنین مهدی دادمان، رئیس حوزه هنری، با صدور پیامی درگذشت سبا وبابایی تایی (یون گکو).

متن پیام تسلیت محمدمهدی دادمان به این شرح است:
«انالله و انا الیه راجعون
امروز روح مادر نورانی‌مان بانو سبا بابایی (یونیکو یامامورا) به رحمت ادیزدی پیودی در شم شمدی
ایشان براستی مصداق آیه شریفه «الَّذینَ آمَنوا وَهاجَروا وَجاهَدوا فی سَبیلِ اللَّهِ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِمأَعظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللَّهِ ۚ وَأُولٰئِکَ هُمُ الفائِزونَ» در زمان ما بودند و حضور و وجودشان در جریانات فرهنگی بین دو کشور ایران و ژاپن مثمرثمر و منشأ اثر بود. روحیه زندگی‌ناپذیر و مسلک فروتنانه او در کنار اعتقاد راسخ به اسلام عزیز و انقلاب خمینی کبیر (ره) آنچیزی است که از این مادرشهید بزرگوار در ذهن‌ها باقی می‌ماند و روایت زندگی او به قدر خاص در این دنیا، منتخب و خاص در تاریخ مثل ستاره‌ای است. روشن خواهد شد.
از افت و خیز زیست زمینی این بزرگ‌زن، کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» باقی مانده است. این کتاب واقعاً رسالت بزرگی در نشر زندگانی عجیب و غریب و نجیب ایشان به‌عهده خواهد داشت.
به روح فرزند شهید ایشان همچنین همسر بزرگوارشان درود میفرستم و این ضایعه را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، خانواده مکرّم ایشان و اهالی فرهنگ و ادب تسلیت عرض می‌کنم.
روحشان قرین رحمت الهی باد.»

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل