پیرترین پزشک جهان که هنوز طبابت می‌کند!

هاوارد تاکر که اکنون صد ساله است، هر هفته و هر روز از ساعت 6 صبح تا شش بعد از ظهر در خدمت بیماران است. حتی به کووید-۱۹ در مدت کوتاهی پس از تولد ۱۰۰ میلیون مانع کارکردن او نشد!

به گزارش گزارشگر یک، فرادید «:« «۲۶، ه اوار تاک (ایال ا،، ‌، م ژ ۱۹۲۲) هاوارد که اکنون هفته صدساله است، هر روز و هر روز از ساعت 6 صبح تا شش بعدازظهر در خدمت بیماران است. حتی به کووید-۱۹ در مدت کوتاهی پس از تولد ۱۰۰سالگی مانع کارکردن او نشد.

درباره هاوارد تاکر

داستان هاوارد در کلیولند، اوهایو، ایالات متحده آمریکا آغاز می شود. او در سال ۱۹۲۲ به دنیا آمد و با پدر و مادر و یک برادرش زندگی می‌کرد. دوران کودکی او مصادف با رکود بزرگ در سال ۱۹۲۹ شد. هاوار ی ای باه ی: «وال س ااجایی ی تان از و راد م فظای.

والدینش او و برادرش را تشویق کردند که به دنبال علایق خود بروند و هوارد به موسیقی علاقه مند شد. ویولن می‌نواخت و می‌کند که اگر دکتر نمی‌شد به صورت حرفه‌ای موسیقی را دنبال می‌کرد. با ای حال ران ،او ا ی ی که ی ی را ه نان

هاوارد پس از تحصیل، در طول جنگ جهانی دوم در نیروی دریایی ایالات متحده نام نویسی کرد و بعداً در دهه 50 در طول جنگ کره به عنوان رئیس عصب‌شناسی ناوگان در اقیانوس اطلس خدمت کرد.

زندگی خانوادگی

هاوارد در ادامه وارد مدرس نورولوژی در موسسه نورولوژیکی نیویورک / مرکز پزشکی کلمبیا شد. او همان زمان استادیار دانشگاهی در کلیولند بود و هر هفته در دو شهر سفر می‌کرد.

با این حال، دوران تحصیل هاوارد در موسسه عصبی نیویورک فقط به پیشرفت حرفه ای کمک کرد. اما در آنجا با همسر خود آشنا شد. آنها در سال ۱۹۵۷ در وایت پلینز نیویورک ازدواج کردند. مدت کوتاهی پس از ازدواج، هاوارد و همسرش سو به کلیولند نقل مکان کردند و صاحب چهار فرزند شدند.

نکات برجسته برجسته

هاوارد در طول زندگی حرفه‌ای خود روی موارد و تشخیص‌های نادر بسیار کار کرده است. از جمله پرونده «زیبای خفته» در سال ۱۹۶۰. دو بیمار جوان ماه‌ها بودند که به کما رفته بودند. حدود ۲۰ پزشک بیمار علت بیماری را تشخیص داد تا این پرونده پزشکی به هاوارد ارائه شود. او و همکارانش را معاینه کردند و مسمومیت با باربیتورات را تشخیص دادند.

کار در دوران COVID-19

فداکاری هاوارد به بیمارانش بار دیگر در طول همه‌گیری هواپیماها ثابت شد. هاوار ع ی ای ه د ز ز از «« «« «« ا ابا »ق ا ا د د د ی و د ا ا ال اد او می‌گوید: «به عنوان یک پزشک، مسئولیت مراقبت از بیمارانم بر من است.»

تبدیل شدن به مسن‌ترین پزشک جهان

پس از ۷۵ سال زندگی حرفه‌ای، بسیار می‌پرسند که چرا به کار خود ادامه می‌دهند. با این او مصمم است که تا زمانی که می‌توان بیمار را درمان کند. هاوارد که همیشه خود را به چالش می‌کشد و ذهنش را همیشه فعال نگه می‌دارد، در سال ۱۹۸۹ در آزمون وکالت اوهایو در سن ۶۷ سال قبول شد – احتمالاً مسن‌ترین فردی است که در دولت ایالات متحده دوره وکالت را پشت سر گذاشته است.

او با توجه به حقوق تحصیلی، اکنون به کارهای پزشکی-حقوقی می‌پردازد و در موارد مختلف به مراجعانش مشاوره مشاوره می‌دهد. هاوارد پس از خواندن مطلبی درباره یک آرایشگر که به عنوان مسن‌ترین آرایشگر جهان شناخته می‌شود، تصمیم گرفت برای ثبت رکورد مسن‌ترین پزشک شاغل از کتاب رکوردهای گینس کند. او با کمک نوه‌اش، آستین، درخواست رسمی برای ثبت رکوردهای جهانی گینس به مرکز فرستاد.

زمانی که این رکورد شد، خانواده و دوستان بسیار خوشحال بودند.

بازنشستگی

وقتی از هاوارد پرسیده شد که آیا به بازنشسته‌اشدن فکر می‌کند یا خیر، پاسخ داد: «معتقدم بازنشستگی دشمن طول عمر است. وقتی عاشق کاری هستید که می‌دهید و هنوز هم می‌توانید آن را انجام دهید، چرا می‌خواهید بازنشید؟» هاوارد با چندین دهه تجربه، دانش زیادی دارد که از پزشکان فقط می‌تواند روی آن را ببیند.

شاخه پزشکی غز و اصاب ر ط ل ی ای اام یاف و و ا ا ات و ه ه ط چش ش ک آن آه اه. با این حال، هاوارد همیشه در حال آموختن است: «من شخصا تلاش می کنم بر فناوری تسلط داشته باشم و آن را بپذیرم تابه روز بمانم. »

کاری که هاوارد الان انجام می دهد

پس از سال‌ها تمرین، هاوارد اکنون در مرکز پزشکی خیریه سنت وینسنت در کلیولند به آموزش دستیاران پزشکی می‌دهد. هاوارد زمانی که کار نمیکند با همسر ۶۵ساله خود، چهار فرزند و دَه نوه‌اش از وقت خود لذت میبرد. همسرش سو که اکنون ۸۹ سال دارد، همچنان به عنوان یک روانکاو مشغول کار است. هاوارد در حال حاضر فیلمبرداری مستندی درباره زندگی خود به نام «بعدش چیست؟» به کارگردانی نوه‌اش آستین و تیلور تالیانتی است.

آخریناً هاوارد صدمین سالگرد تولد خود را جشن گرفت – جشن تولد او در تعطیلات آخر هفته بود، بنابراین نیازی به مرخصی یک روز از کار نداشت: «خانواده برای من جشن گرفت و گذراندن وقت با دوستان و خانواده بسیار لذت بخش بود.»

رازهای طول عمر هوارد

چگونه می‌توان به صد سال رسید، در حالی که هنوز تمام وقت کار می‌کنید؟ هاوارد در مورد نحوه دستیابی به چنین موفقیتی نظر خاصیت ندارد. اولاً این موضوع ژنتیکی است. ثایا او ب ار ات که ه ا ا ایننر و اار باه ب ا «« «« «« «« ز ز ز ز ز ز ز و و ی ی ی ای. در نهایت، از همسر و چهار فرزندش به عنوان منبع اصلی شادی خود یاد می‌کند، اما همچنین معتقد است که برایش رضایت می‌دهد و هدف را به ارمغان می‌آورد.»

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل