پیگیری برای حل مشکلات بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر/کمبود متخصص بیهوشی جبران می‌شود

گزارشگر یک/گلستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با حضور در بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادیر ازادیر

دکتر سعید گلفیروزی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان عصر امروز ضمن بازدید از بیمارستان حضرت معصومه شهرستان آزادشهر از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد و مسائل و مشکلات آن را در مورد بررسی قرار داد.

سرپرست دانشگاه پزشکی گلستان در پایان این بازدید اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های محیطی فیزیکی بیمارستان حضرت معصومه (ع) آزادشهر علوم مورد نیاز برای گسترش فضای فیزیکی اورژانس بررسی قرار می‌گیرد و آن شاالله ساخت این فضا و تبدیل شدن به اورژانس فعلی دستور کار قرار گرفت.

سعید فیروزی به اطلاع متخصص بیهوشی در بیمارستان معصومه (س) شهر آزاد اشاره کرد و افزود: این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و تمام شب هایی که متخصص در این بیمارستان وجود ندارد جبران خواهد شد، همچنین آی.سی.یو این بیمارستان نیز فعال خواهد شد. نیست که قرار است یک فضا ویژه این بخش در نظر گرفته شود که معاون دانشگاه علوم پزشکی این موضوع را در دست بررسی قرار داد و به زودی مساعدت لازم را انجام داد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بیمارستان آزادشهر می تواند به یک بیمارستان تک تخصصی تبدیل شود، گفت: وزارت بهداشت، بیمارستان های تک تخصصی را از دستور کار خارج کرده است و با توجه به اینکه ساخت بیمارستان ها در بیمارستان ها به سمت جنرال شدن حرکت می کنند. و در اکثر رشته های خدمات اساسی می‌توان به نیاز مردم شهرهای کوچڢ‌وردا در تمام موارد اشاره کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در پایان وعده داد برای رفع مشکلات بیمارستان حضرت معصومه (ع) شهرری مستمر آزاد خواهد شد و حضرت معصومه (س) مانند فقدان فضای کافی، نبود دستگاه سی.تی اسکن و داشتن تنها یک آمبولانس را به وزارت بهداشت ارجاع داد و در رفع آنها گام برمی داریم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل