چرا حذف یارانه نقدی به تاخیر افتاد؟/ پاسخ صریح وزیر اقتصاد درباره زمان اجرای طرح کالابرگ

به گزارش خبرگزاری گزارشگر یک، در حالی که حدود 5 ماه از اجرای عمل اقتصادی دولت و حذف ارز 4200 تومانی می‌گذرد که قرار بود پس از دو مرحله یارانه معیش، طرح کالابرگ الکترونیکی اجرا شود، اما پنج مرحله یارانه نقدی پرداخت می‌شود و این طرح اجرایی است. نشده است.

بر همین اساس، این شائیبه از برخی از برخی از افراد مطرح می‌شود که احتمالاً اجرای طرح کالابرگ منتفی خواهد بود، اما وزیر اقتصاد در یک نشست خبری در تازه‌ترین اظهارنظر درباره اختصاص کالابرگ به جای یارانه نقدی اعلام کرده است: دستورکار قرار دارد.

ی د ق اقام ا ص گ زه زه ک الاگ ا اک ا اس: نا د گزاش ع آز آز یشی یشی یشی یشی ا ائه ا ایاف اقایشی.

به او، دوستان حوزه اجرایی و فنی در حوزه وزارت کار که مسئولیت کالابرگ بر دوش آنها گفته شده است، پیشنهاد می شود تا در ماه آنلاین بار دیگر طرحی آزمایشی را در این خصوص داشته باشند که پس از تعمیم آن به کل کشور برای مردم مشکلی داشته باشند. پیش یای و م چان راج ه و شکای ک که گاه های ه ی ی ت ی ی یاه اکان جاهی.

خان م ا اس: ه ر اسا، کار ت اخیافاد اار و ا ا ا ی آز آام واز پای پای پای پای پای پای پای پای.

پیش از این، محمدرضا پورابراهیمی، کمیسیون کمیسیون اقتصادی مجلس درباره کالابرگ گفته است: طرح مجلس خواستار این بود که کالابرگ ارائه کند، اما برای اینکه کار خود را آسان کند، یارانه نقدی پرداخت کرده است. ما می‌خواستیم دولت مابه‌التفاوت قیمت‌ها را به صورت کالابرگ پرداخت کند.

در این میان، نتایج نتایج به دست آمده از موسسه افکارسنجی ملت، 58.5 درصد از مردم را می دهند که دولت هفت قلم کالای اساسی را به قیمت سال قبل و از طریق راهبرگ پیشنهاد می کند و در 28.6 درصد می تواند به ازای ارائه دهد. هر فرد ماهانه هزار مبلغ ۳۰۰ یا ۴۰۰ تومان نقدی اختصاص دارد.

۲۲۳۲۲۵

خروج از نسخه موبایل