چرخش تند باد هسته‌ای! – گزارشگر یک

چند روز قبل از حمله به روسیه بر اساس تجزیه و تحلیل و تحلیل های شخصی و اخبار جهانی در خصوص صحبت ها و تهدیدهای دو کشور درگیر در رابطه با هم، مقاله های تحت عنوان: از نگاه از نگاه مدیریت بحران را نوشتم، روز بعد از عینا رخ داد. !

عین یادداشت اینجا:

https://www.khabaronline.ir/news/166296/اوکراین-از-نگاه-مدیریت-بحران

دلایلی که در مقاله اشاره به بنده با سیاست خیلی آشنا ندارم یعنی علاقه‌ای به آن ندارم، ولی مدیریت بحران‌ها را می‌توان در این کشور فعال کرد و آن را منتشر کرد، اما درباره آن تحقیق و هر از گاهی می‌توان گفت. نویسم. در همین رابطه، مقاله زیر را پیرو مقاله اولم درباره جنگ روسیه و چهار مقاله نوشتم و نوشتی در همین رابطه، چهار مقاله زیر را پیرو مقاله! یا بعبارت صحیح تر تقریبا عینا تمام اتفاق افتاد. چهار مقاله عینا در زیر برای مطالعه و مقابله:

‏https://www.khabaronline.ir/news/۱۶۰۶۸۹۱/اشغال-چرنوبیل-و-مدیریت-درست-بحران-توسط-روسیه

https://www.khabaronline.ir/news/۱۶۰۸۰۴۵/تاییدی-بر-استراتژی-عاشقال-چرنوبیل

https://www.khabaronline.ir/news/۱۶۰۹۲۷۹/جایگاه-رفیع-ایران-گرجستان-و-بازی-خطرناک-ناتو

https://www.khabaronline.ir/news/162562/زنگ-خطری-برای-آغاز-جنگ-جهانی

نکات زیادی در مقالاتی آورده شده است که هر یک جای خود را دارد ولیکن یک نکته را دارد که هنوز به صورت جدی و جدی در مقالات بالا مطرح شده و مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و می تواند موضوعی را مورد بحث قرار دهد و فعالیت هایی را که در چرنوبیل اشغال می کند. توسط روسیه انجام شد ! می باشد. همان که در مقاله آوردم، هدفی اتمی در پس اشغال چرانوبیل در اولین حمله روسیه به کشور و تبدیل «به فرصت» توسط روسیه بود که هم اکنون نیز از آن گونه استراتژی کمال استفاده را برای تهدید اروپا بکار می برد، جنگ اتمی !

در این رابطه کار تا جایی پیدا کرده است که سیاست مداری کار وشکشته مثل مرکل در این رابطه وجود دارد که سیاست مداری پیدا کرده است.

‎آنگلا مرکل، صدراعظم سابق آلمانی گفت: دوری از بی‌اعتنایی به اظهارات رهبر روسیه به عنوان یک بلوف و جدی گرفتن آنها به هیچ وجه ضعیفی نیست، بلکه نشانه خرد سیاسی است که به حفظ فضا برای مانوردهی کمک می کند. گفتنی است که سخنان امروز «مرکل» در واکنش به اظهارات ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه است که پیشتر در سخنرانی خود خطاب به مردم روسیه به کسانی که «برای ارعاب مسکو با سلاح های هسته ای جمهوری» هشدار داده بودند که «تند باد». می توانم به سمت آنها بچرخد». منبع: euronews/25

مثل، مثل که در مقالات آوردم:

۱- روسیه در اولین قدم در اشغال چرنوبیل شاهکاری از دیدگاه مدیریت بحران بکار برد

۲- یه شغ اشغال چ ا ای ا ای ای را ف ف چ ای تاج ایی ا ا گ گ ی ی اد ه ااد آ ه ه ه ه ه!چ! علی الرغم مثال آوردن پوتین از چرخش باد! (شاید پوتین هم مقاله نگارنده را خوانده باشد؟) عین تحلیل بنده از جروپان بردهای سمی به هم ام! حتما مطالعه بفرمایید، تحلیل مقاله و سخن پوتین عینا یکی است!

3- و در نهایت با توجه به فشارهای جهانی بسیار زیاد در روسیه بعد از خوردن غذا و رکب زدن همه مردم بر همدیگر در جریان محلی که هیچکدام هم از آن نبردند و فقط نابود می شوند (عینا در مقاله ها آورده می شود) و تهدیدهایش مدیریت بحران نمی شود، بی جنگ شک هسته‌ای هر چند محدود دور از انتظار نخواه

*اساد ه کش ، ، زه زه زه زه زه زه زه زه و و و ان باگذ بام قام س زی زی زی زی م یان ر ایان و اج آن کش کش

۶۵۶۵

خروج از نسخه موبایل