کاهش عرضه ماکارونی، طبیعی بود/مشکل، فردا رفع می‌شود

رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه «با افزایش قیمت گندم، تولید کاهش تولید ماکارونی در بازار، طبیعی بود، تولیدکننده ماکارونی چرا نمی‌کند»، گفت: با توجه به اعلام آمادگی تولیدکنندگان مکتوب درباره عرضه کافی به شبکه‌های مختلف در روز. از امروز و فردا، مشکلی در گذشته در فروش ماکارونی در خرده‌فروشی‌ها نخواهد بود.

به گزارش گزارشگر یک، عباس تابش در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: یارانه باید در جهت حمایت از مصرف کننده به مردم، اما به گونه ای برنامه ریزی شود که به جامعه هدف برسد. سیاست‌های دولت در اصلاح ساختار اقتصادی دولت، به صورت مستقیم به مردم می‌رسد.

ی داه ک ق ق اقام ث و م اکار ر بازار زهای اخی ،: زات جهاد کشال حال یای. ام اف اق م م ا اس ب ازار یف ا ا ات اط ب ای ب ی ا ا ا ا ا ا ا اگان خاه خاه ااه آه آه آه.

تابش با اشاره به اینکه وزارت جهاد کشاورزی از ابتدای سال قیمت گندم را از ۲۷۰۰ به ۱۲ هزار تومان افزایش داد، گفت: بنابراین ادامه تولید با قیمت‌های قبلی برای تولیدکنندگان ماکارونی مقدور نبود و به همین دلیل در تولید مشکلات وجود داشت. اما حالا با اعلام قیمت‌های جدید و نام‌های روز گذشته تولیدکنندگان به شبکه‌های توزیع و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مبنی بر این که هر مقداری که فروشگاه‌ها نیاز دارند، وجود داشته باشد، دیگر هیچ بهانه‌ای برای عرضه وجود ندارد.

وی همچنین بیان کرد: با افزایش قیمت گندم، اتفاقاتی که در بازار افتاد، طبیعی است چراکه تولید کننده با زیان تولید نمی کند؛ اما با جه ا اعام آ ا ا ک و ی گ ه ش زی ز ز ز از و ا ا ا م م م کاو ر هاخ

بر اساس این گزارش، در روزهای گذشته، پیش از اعلام قیمت جدید و اعلام گمانه‌زنی از افزایش چشمگیر قیمت ماکارونی، برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای ماکارونی محدودیت‌های فروش اعمال می‌شوند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل