کشف ۲۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ حسن نجفی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالای گمرکی، دخانی، ترانزیتی و نظارت و پایش انبارها و محل‌های دپو کالا بصورت سراسری در سطح استان به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی اضافه کرد: طی رصد و اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی و هماهنگی‌های بعمل آمده با مقام قضائی در این راستا تعداد ۱۳ محموله انواع لوازم خانگی، مواد خوراکی، دام زنده، پارچه و منسوجات و محصولات شیمیایی قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا تعداد ۱۴ دستگاه خودرو توقیف و ۱۵ نفر متهم نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۲۸ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های ذاتی پلیس، مبارزه با مفاسد اقتصادی خصوصاً قاچاق کالا و ارز است، اظهار کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در نظم اقتصادی برخورد می‌کند و اجازه نخواهد داد قاچاقچیان کالا برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی را خدشه دار کنند.

وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی و حمل کالاهای خارجی و قاچاق موضوع را در اسرع وقت با مدافعان پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

خروج از نسخه موبایل