گلایه نماینده مجلس ازحواشی مربوط به یک انتصاب/خارج کردن جوان انقلابی از مدار خدمت پسندیده نیست

گزارشگر یک/گلستان دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان از حواشی مربوط به انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان در فضای مجازی گلایه کرد و گفت: چرا باید به یک نیروی جوان و انقلابی تیم بزنیم؟

رمضانعلی سنگدوینی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار کرد: کار در دستگاه هایی مانند آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و امثال آن نیازمند مدیریت جهادی است، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان در دوران بارداری خود را به کار می بندد. علاوه بر این، باید انجام شود، همچنین در ایام شرح نیز تلاش های خوبی راد اشمای خوبی را او.

وی با بیان اینکه پست و مقامی برای همیشه ماندگار نیست، افزود: در دوران مدیریت باید تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار بگیریم، در روزهای گذشته نامهربانی هایی را در ویژه انتصاب سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان شاهد بودیم که درست نیست. ، این در حالی است که ایشان از جنس مردم، همین دانشگاه و استان گلستان است و همه باید به آن باشند.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان ادامه داد: چرا باید به یک نیروی جوان و انقلابی تمتیم و بخواهیم او را از مدار خدمت خارج کنیم؟ همه فیروزی کمک به دکتر فیروزی کمک کند تا گل رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی را مدیریت کند، همچنین دانشگاه علوم پزشکی گلستان باید امثال فیروزی را تربیت کند تا خدمات خوبی در سطح کشور ارائه دهد.

وی به عقب ماندگی های استان در حوزه مهم اشاره کرد و افزود: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گلستان برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی را کامل می کنیم، گرچه بسیار خوبی در کشور انجام شده اما گلستان توسعه بسیاری را تجربه نکرده است و امروز دارای بالاترین میزان است. مراجعات مردمی در حوزه است که با رفع این مشکلات مردم، مشکلات مربوط به حوزه اقتصاد ی معحله می تواند بررسی شود.

گفتنی است در روزهای گذشته در فضای مجازی ابهاماتی در روند ویژه انتصاب و عضویت در هیئت علمی سعید گل فیروزی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان مطرح شده بود و حواشی بسیاری را دنبال می کرد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل