یک هفته بدون مرگ کرونایی در ۴ استان ایران + جزییات

در هفته 113 همهگیری کوید 19 در کشور، چهار استان هفتهای بدون مرگهای پرخطری را گذراندند و همچنین باعث کاهش موارد مثبت متوفی از این بیماری در هفته اخیر در 23 استان دیگر گزارش شده است.

به گزارش گزارشگر یک، بررسی هفتگی وضعیت موجود در کشور در هفته چهارم فروردین ماه 1401 مصادف با هفته 113 همهگیری، نشان می دهد که چهار استان ایلام، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر، هفته آخر را بدون مرگ طبیعی اسپری کرده اند. همچنین بنابر اعلام وزارت بهداشت، در هفته اخیر شاهد افزایش تعداد بیماران در یک اسران کاستان. همچنین کاهش موارد مثبت متوفی در گزارش اخیر در ۲۳ استان کشور است.

در عین حال در هفته 113 همه‌گیری در کشور، تعداد موارد سرپایی شناسایی شده 12110 نفر، تعداد موارد بستری جدید 2090 نفر و موارد فوتی جدید 204 نفر بوده است.

مرور همه‌گیری در کلیه استان‌های کشور تا پایان هفته چهارم فروردین ماه ۱۰۱

تهران

در استان تهران تعداد موارد سرپایی موارد شناسایی شده شناسایی شده شناسایی شده بستری جدید بستری جدید 414 و تعداد موارد و تعداد موارد فوتی های جدید فوتی های جدید 51 نفر بوده است.

همچنین در استان تهران، در هفته‌های اخیر بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر از متوسط ​​​​کشور بالاتر است.

خراسان شمالی

در هفته آخر تختی و فوت استان نزولی بوده است. میزان بروز موارد بستری و مرگ‌ومیر استان از متوسط ​​​​کشور بالاتر است.

یزد

در هفته اخیر بیمارستانی و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری و مرگ‌ومیر استان از متوسط ​​کشور بیشتر است.

لرستان

موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری از متوسط ​​کشور بیشتر و میزان مرگومیر استان از کتشور پایین.

خراسان جنوبی

در هفته اخیر بیمارستانی و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط ​​​​کشور بالاتر است.

مرکزی

در هفته دوم درمان و موارد فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری از متوسط ​​کشور بیشتر و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط ​​کشور کمتر است

ایلام

در هفته اخیر بیمارستانی و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری از متوسط ​​​​کشور بالاتر و میزان مرگ صفرومیر استان در این هفته میزان بروز است

سمنان

روند بستری افزایش و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری از حد متوسط ​​​​کشور پیشی گرفته شده ومیزان مرگدومیر استان در این.

کرمان

در هفته اخیر بیمارستانی و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری از متوسط ​​​​کشور بالاتر و میزان مرگ و میر از متوسط ​​​​کشور کمتر است.

گیلان

در هفته اخیر بیمارستانی و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط ​​​​کشور بالاتر است.

چهارمحال و بختیاری

موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری متوسط ​​از متوسط ​​کشور بالاتر و مرگ‌ومیر استان از کشور کمتر استر میزان بروز

کهگیلویه و بویراحمد

در هفته اخیر بیمارستانی و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری در حد متوسط ​​​​کشور میزان مرگ‌ومیر در این هفته صفر بوده است.

آذربایجان شرقی

در هفته آخر بستری و فوت استان نزولی بوده است. بروز موارد بستری از متوسط ​​​​کشور بالاتر و میزان مرگ‌ومیر استان در حد متوسط ​​کشور است.

همدان

در هفته اخیر بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری در حد متوسط ​​کشور و میزان مرگ و میر از متوسط ​​کشور کمتر است.

آذربایجان غربی

در هفته اخیر یک فقره کاهش و فوت استان باقی مانده است. بروز موارد تختی در حد متوسط ​​کشور و مورتالیتی استان از کشور متوسط ​​بیشتر است.

کرمانشاه

در هفته اخیر موارد کاهش و افزایش استان نشان می دهد. بروز موارد بستری در حد متوسط ​​کشور و مرگ‌ومیر استان از کشور پیشی گرفته شده است.

فارس

در هفته اخیر موارد کاهش و فوت استان باقی مانده است. میزان بروز موارد بستری متوسط ​​از متوسط ​​کشور کمتر و مورتالیتی استان در حد کشور است.

خراسان رضوی

روند بستری و موارد فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ استان در حد متوسط ​​کشور است.

مازندران

در هفته اخیر یک فقره کاهش یافته و فوت استان باقی مانده است. میزان بروز موارد بستری متوسط ​​در متوسط ​​​​کشور و میزان مرگ و میر استان از کشور کمتر میزان بروز است.

قم

در هفته اخیر بیمارستانی و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط ​​​​کشور کمتر است.

بوشهر

موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری پایین‌تر از متوسط ​​​​کشور و میزان مرگ‌ومیر استان در این هفته میزان بروز

خوزستان

در این هفته بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری از متوسط ​​کشور کمتر و میزان مرگ‌ومیر استان در حد متوسط ​​کشور است.

قزوین

در این هفته بستری ایستا و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و مورتالیتی استان از متوسط ​​​​کشور کمتر است.

هرمزگان

در هفته اخیر موارد کاهش و فوت استان افزایش مختصری داشته است. میزان بروز موارد بستری و میزان مرگ و میر از متوسط ​​​​کشور کمتر است.

اصفهان

در این هفته درمان کاهش یافته و موارد فوت استان افزایش یافته است. بروز موارد بستری از متوسط ​​کشور کمتر و میزان مرگ‌ومیر استان در حد متوسط ​​کشور است.

گلستان

موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز بستری از کشور متوسط ​​کمتر و مورتالیتی استان در حد متوسط ​​کشور بوده است.

اردبیل

در هفته اخیر مرحله ای استانی کاهش یافته و فوت ثابت شده است. میزان بروز استان از متوسط ​​​​کشور کمتر و میزان مرگ ومیر در حد متوسط ​​​​کشور است.

البرز

در هفته دوم درمان و موارد فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط ​​​​کشور کمتر است.

زنجان

در هفته دوم درمان و موارد فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر استان از متوسط ​​​​کشور کمتر است.

کردستان

در هفته اخیر موارد کاهش و فوت استان افزایش مختصر نشان می دهد. بروز موارد بستری و مورتالیتی استان از متوسط ​​​​کشور کمتر است.

سیستان و بلوچستان

در هفته اخیر بیمارستانی و فوت استان کاهش یافته است. میزان بروز بستری متوسط ​​و مورتالیتی از کشتور کمتر است.

به گزارش گزارشگر یک، بنابر اعلام وزارت بهداشت، در یک هفته چند بار افزایش تعداد بیماران ناشی از عارضه ادر یدر «ی. همچنین کاهش موارد مثبت متوفی در گزارش اخیر در ۲۳ استان کشور است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل