یک پنجم از ۶۵۴۸ شهید لرستان را فرهنگیان و دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند

گزارشگر یک/لرستان سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: یک پنجم از ۶۵۴۸ شهید استان ران شونگیان و دانش.

رضا عزتی در مراسم نواخته شدن زنگ ملی استکبارستیزی که به مناسبت روز دانش‌آموز در دبیرستان معارف شهید مطهری خرم آباد به صدا درآمد، بیان کرد: یوم الله سیزده آبان فقط به حضور دانش‌آموزان نیست، بلکه با حضور اقشار مختلف مردم و همچنین افراد مختلف برگزار می‌شود. .

وی افزود: امسال نیز مانند سالیان گذشته شاهد حضور پر شور دانش‌آموزوان و فرهنگیان خوالیان گذشته:

عزتی اضافه کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم اندیشیده شده .

این مسئول اظهار کرد: همچنین با مقارن شدن این روز با روز جمعه و اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه دانش‌آموزان به همراه خانواده‌های خود در این مراسم شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: یک پنجم از ۶۵۴۸ شهید لرستان را فرهنگیان و دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند و وظیفه همه احاد جامعه و در راس آن آموزش و پرورش، زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد همچنین ضمن گرامیداشت شهدای حادثه‌ی تروریستی حرم شاهچراغ که سه تن از آنها دانش‌آموز بودند، گفت: دانش‌آموزان سرمایه اصلی کشور هستند و باید به ویژه به آنها توجه کنند.

وی افزود: باید دانش‌آموزان را با تاریخ مبارزاتی ایران آشنا کرد تا با آگاهی بی شتر.

شاهرخی اظهار کرد: مردم دنیا همیشه شاهد ظلم و استکبار آمریکا بوده اند و این دشمنی با ایران به همین خاطر بیشتر بوده است و به امام خمینی(ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند.

لازم به ذکر است در این مراسم برنامه‌هایی از جمله گروه سرود، شرائت شطع نامه و تجلیل شرائت به ذکر است در این مراسم برنامه‌هایی از

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل