۳۰۰۰ هکتار از مراتع تنگستان در اختیار دامداران قرار گرفت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احمد لطفی عصر یکشنبه در حاشیه آئین روز درختکاری ادر روست گلنگون خبر داد: در سال جاری و به همت منابع طبیعی شهرستان، با اجرای طرح ممیزست اراتع به مسارهر ت خبر داد: خبر داد. سمل شمالی و جنوبی و همچنین دو هزار زمین در روستای گلنگون، این مراتع در اختیار ۲۵ دامدار در روستاهای سمل جنوبی و شمالی و همچنین هفت دامدار در روستای گلنگون قرار گرفت.

وی ضمن تبریک روز پاسدار، روز درختکاری و ایام شعبانیه، افزود: اگر روز پاسدار در تقویم جمهوری اسلامی ایران گنجانده شده، بابت پاسدار از خودگذشتگی و جانفشانی پاسداران عزیز در این چهل و اندی سال است، که همه ما مدیون این تصور و بزرگ سپاه هستیم. انشاالله همه ما به تبعیت از روحیه پاسداری، که روحیه ناب مردمداری و خدمتگزاری می کنند، بیشتر از همیشه بیشتر در خدمت مردم باشند.

فرماندار تنگستان با تاکید بر اهمیت و ضرورت حفاظت از محیط، اضافه کرد: میبایست امروز را بهعنوان یک نقطه شروع قرار داده تا یک سال آینده که پایان این دوره یک ساله باشد، یک فرهنگ نیککاری را در شهرستان نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه سلامت محیط زیست قرار می گیرد، مباحث مهم این درختکاری است که یکی از آنها بررسی می شود: با توجه به این موضوع مهم، درختکاری در سطح شهرستان باید با سرعت و کیفیت انجام شود.

لطفی بیان داشت: از همه محله های روستایی مانند دهیاری و شوراها برای تبیین امر مهم تبیین امر بسیار مهم است، تا مردم بین از پیش به این کار برسند.

خروج از نسخه موبایل