حوادث و رویداد

آماده‌باش پلیس در بهشت زهرا

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آمادگی افسران پلیس راهنمایی و رانندگی در معابر داخلی منتهی به بهشت ​​زهرا در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال خبر داد.

سردار محمد حسین حمیدی در مصاحبه با گزارشگر یک ، وی در بهشت ​​زهرا در مورد آمادگی پلیس برای پنج شنبه و جمعه آخر سال گفت: “پیش بینی ما این است که در پایان سال تعداد سفرها به بهشت ​​زهرا (س) را افزایش دهیم. ما کاملا آماده خواهیم بود و کار خواهیم کرد. ترافیک صاف و مدیریت کنید.

به دلیل وضعیت ویروس کرونا و ترافیک زیاد ، از او خواستم تا زمان خود را مدیریت کند و مقبره را بدون اینکه تا آنجا که ممکن است به بهوت سوت زهرا برود ، به مدت دو روز مدیریت کند. اگر روز دیگر زمان زیارت مقبره است ، اما شما باید در بهشت ​​زهرا باشید ، باید پروتکل بهداشتی را دنبال کنید و مطمئن شوید که مدت طولانی در بهشت ​​زهرا وجود ندارید.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پرسنل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با تخلفات راهنمایی و رانندگی ، به ویژه مواردی که باعث کندی ترافیک و سردرگمی می شوند ، برخورد می کنند: پارکینگ مضاعف ، حرکت در مسیر اشتباه ، توقف در یک مکان ممنوع و یکی از حوادثی که باید با آنها برخورد شود. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا