اجرای ماموریت ناوشکن دنا؛ اهتزاز پرچم اقتدار ایران در عرصه جهانی

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

ماموریت موفقیت آمیز ناوشکن دنا در اقیانوس ها، هدیه جوانان ایرانی به مردم منطقه بود و پرچم اقتدار نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی را در عرصه جهانی به اهتزاز درآود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در برگاه منور رضوی، گفت: جوانان ایرانی با انجام موفق این مأموریت، پیام ایرانیان را به دنیا ابلاغ کردند که تحریم، تهدید و توطئه هیچگاه ما را از حرکت باز نمی‌دارد و تاثیری ندارد.

امیر دریادار شهرام ایرانی با بیان اینکه برای اجرای ماموریت بزرگ ناوشکن دنا، از همه ظرفیت‌های داخلی استفاده شد، افزود: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار با بهره گیری از توان داخلی و با اذن مقام معظم رهبری این ماموریت پیچیده را در دل اقیانوس‌ها به سرانجام رساند و دشمنان را با ابهامات بسیاری مواجه کرد.

او ادامه داد: جوانان امروز معبر‌ها را در مسیر این ماموریت باز کردند و ناوشکن جمهوری اسلامی ایران توفان‌هایی را پشت سرگذاشته که ناو‌های کشور‌های مدعی در آن غرق شدند.

فرمانده نداجا این افتخارآفرینی را در سایه فرامین رهبری و با جهاد جوانان ایرانی قابل دستیابی دانست و گفت: میانگین سنی سربازان این ناوشکن، زیر ٣٠ سال بود و جوانان ٢٩ استان کشور در این ماموریت حضور داشتند.

دریادار ایرانی افزود: تمام قوانین و مقررات بین‌المللی در مسیر این ماموریت رعایت شد تا دشمن نتواند ما را زیر سوال ببرد و به دنیا ثابت کردیم که ناوشکن ایرانی دنا، شعار نیست و در حوزه‌های دینی، سیاسی، بین المللی، نظامی و صنعتی، پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران را با فرهنگ ایرانی بالاتر نگاه داشتیم.

خروج از نسخه موبایل