از پای کار آوردن نیروی انتظامی تا استفاده از راهنماهای گردشگری

معاون گردشگری کمیته راهبری حساب ماهواره گردشگری استفاده از راهنماهای تور در طول پروژه را پیشنهاد کرد و رئیس مرکز آمار از پلیس خواست تا چندین بار بیشتر کار کند.

به گزارش گزارشگر یک ، به نقل از ارتقا Vice معاون وزیر گردشگری ، ولی تیموری رئیس مرکز آمار ایران – در نشست ویژه یکی از اعضای کمیته راهبری حساب ماهواره سوم ، با حضور معاون گردشگری و وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی – وی با TSA وزارت گردشگری و صنایع دستی میراث فرهنگی تماس گرفت. وی با ذکر آن به عنوان یکی از اولین برنامه ها ، اظهار داشت که همه را ترغیب کرده است تا زیرساخت ها را ایجاد کنند ، در سه سال گذشته قبل از شروع اپیدمی کرونا ، گردشگران خارجی دو برابر شده اند. عملیات و مدیران این صنعت با نفوذ را بیش از هر زمان دیگر آماده کنید.

وی از اداره آماری پلیس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از عناصر اصلی در اجرای این طرح ، مرکز آمار ایران و راهنمای گردشگری یاد کرد و افزود: “امیدواریم با ایجاد حساب ماهواره سهم گردشگری در اقتصاد ملی را تعیین کنیم.” لطفا ارتقا دهید

رئیس مرکز آمار ایران لزوم اجرای این طرح را با تعدیل شرایط موجود در رابطه با شیوع تاج ، هماهنگی بیشتر با رده های مختلف ناجا و حضور نمایندگان حرفه ای پلیس در این طرح ، نقش اجرای قانون از طریق همکاری کارشناسان و بازجویان اعلام کرد. اصرار به تقویت. چاق شد.

یک ماه پیش ، ستاد مدیریت تنظیم حساب ماهواره گردشگری تأکید کرد که همکاری سازمان های اجرای قانون ، پلیس امنیت و سازمان های مرتبط در اجرای پروژه زمینه حساب ماهواره ضروری است.

یکی از سه پروژه مهم سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آن زمان ، حساب ماهواره در سال 1998 تهیه شد که تا سال 1999 ادامه داشت.

حساب گردشگری ماهواره ای (TSA) یک روش معمول برای اندازه گیری سهم مستقیم هزینه های گردشگری در اقتصاد ملی است. پس از دستیابی به این حساب ، هزینه های گردشگری ورودی بر اساس هر محصول و ردیف و همچنین هزینه های گردشگری محلی تعیین می شود. آماری بر اساس تخمینهایی که طی سالهای گذشته برآورد شده و نادرست بوده و بر میزان توانایی سرمایه گذاری تأثیر منفی گذاشته است. علاوه بر این ، ارزش افزوده مستقیم کل گردشگران داخلی ، ارزش افزوده صنعت گردشگری ، اشتغال گردشگری و درآمد ناخالص تعیین می شود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل