«اسماعیل هنیه» برای اولین بار وارد مغرب شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین گزارشگر یک ، اسماعیل هنیه ، مدیر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) عصر امروز (چهارشنبه) با سفرهای منظم به چند کشور وارد رباط ، پایتخت مراکش شد.

مطابق با وب سایت رسمی حماسبا توجه به ثبات و مقاومت مردم فلسطین و پیروزی شجاعانه آنها در نبرد “شمشیر کود” ، هدف از این سفر اتحاد مواضع کشورهای عربی و اسلامی برای آرمان فلسطین است. Protect ، القدس و مسجدالاقصی است.

همزمان با این گزارش ، شرکت مخابراتی “آناتولیوی گفت ، مدیر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اولین سفر خود را به دعوت حزب عدالت و توسعه مغرب به مغرب انجام داد.

آناتولی گزارش داد كه 12 نفر از اعضای دفتر سیاسی حماس ، از جمله موسی ابو مرجوك ، عزت الرا شیق ، حسامباد ران و خلیل الحیات ، اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ، هانی را همراهی كردند.

یک منبع حزب عدالت و توسعه گفت که هیئت آناتولی حماس در مورد آخرین تحولات در فلسطین و چگونگی حمایت از آنها با رهبران حزب گفتگو خواهد کرد.

پیش از این ، برخی رسانه ها گزارش داده بودند كه مدیر سیاسی حماس طی چند روز آینده برای دیدار با مقامات ارشد به ایران ، لبنان و تركیه سفر خواهد كرد.

انتهای پیام /


خروج از نسخه موبایل