اعلام زودهنگام و عجولانه نتایج انتخابات اردبیل بعد از بازشماری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

گفت: بروز ندای گفتن وی از زحمات 420000 نفری که در انتخابات از جمله اداری ، نظارتی ، انتظامی ، قضایی ، اطلاعاتی و سایر دستگاهها شرکت کرده اند ، از آنلاین تشکر کرد. این تلاش زمینه را برای روند شکوهمند انتخابات پنج ماهه در اردبیل فراهم می کند. ” . .

او بیان کرد: انتخابات شوراها در 1556 روستا و 31 شهر استان برگزار شد كه بیش از 547 شورای اصلی مسئولیت های قابل توجهی را در شهرها و 266 شورای بزرگ شهرها را بر عهده داشتند.

رئیس ستاد مبارزات اردبیل گفت: “روند انتخاب پارلمان با انتخابات ریاست جمهوری متفاوت است و اعضای کمیته اجرایی سعی می کنند روند انتخابات را در روند دیگر از نزدیک رصد کنند. در شهرهای دیگر فرق می کند. “انتخابات در مراحل اولیه با دقت و اطمینان کامل تأیید شد و در قلب استان ها ، 25٪ آرا در سه مرحله محاکمه شدند. تسلط و رای مردم را تضمین می کند.

ندایی افزود: یک کمیته اجرایی ، متشکل از یک شخصیت حقوقی ، از جمله فرماندار ، دادستان ، رئیس قوه قضائیه ، ثبت احوال ، مدیر آموزش و پرورش و 9 مدیر ، با هیئت نظارت همکاری می کند تا انتخابات سالم را تضمین کند. با اعتماد عمومی

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وی در اردبیل بازشماری شد و 189 داوطلب به آنها رأی دادند. البته ، 18 عضو اصلی و علی البدل با تغییر رأی گیری روبرو شدند و یک عضو علی البدل در اصلی و داخلی نیز برخی از آرا increased کم یا زیاد شد.

ندایی با انتقاد از اعلام زودهنگام نتایج پس از بازشماری در اردبیل ، گفت: “برخی از افراد در فضای مجازی نباید در این مورد سر و صدا می کردند ، اما به نظر می رسد نتایج نهایی باید توسط ستاد انتخابات و حوزه انتخابیه اعلام می شد. نتایج را زود اعلام کنید. ” همچنین کاندیداها و افرادی ایجاد شد که برخی مسائل را مطرح کردند.

ستاد مبارزات اردبیل گفت: “احتمال تخلفات عمدی یا تصادفی در روند انتخابات دور از دسترس نیست” ، اما هرگونه تخلف آشکار علیه متخلفان توسط هیئت اجرایی و نظارت بر تلاش برای اطمینان از یک انتخابات سالم مورد رسیدگی دقیق قرار خواهد گرفت. طبق قانون

وی در پایان گفت: “اعلام نتایج در شهر اردبیل توسط مقاماتی انجام شد که 11 عضو اصلی را منصوب کرده اند و هیچ تغییری در روند کار ایجاد نشده است.

خروج از نسخه موبایل