افتتاح ۳۰۰۰خانه هلال در کشور

تاکنون مدیر سوک شین مونسا از افتتاح 3000 خانه هلال خبر داده است.

به گزارش گزارشگر یک ، در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک با استان تهران ، کریم همتی گفت: “با در نظر گرفتن شرایط حاکم بر تهران ، مشکلات خاص ، و تراکم جمعیت و همچنین وجود کمبودهای بیشمار ، هنگام بررسی تمام مشکلاتی که بر کشور سایه افکنده است. گفت بنابراین ، ما به اقدامات و برنامه های ویژه ای نیاز داریم.

ژنرال وت مونسا با اشاره به اینکه در حال حاضر چهار پایگاه بزرگ ماهواره ای در تهران و دو پایگاه بزرگ در استان البرز وجود دارد ، افزود: “من از هر شش پایگاه بازدید کرده ام و آنچه در این پایگاه ها مشهود است محدودیت های امکانات امداد و نجات بود.” آی تی.

وی با بیان اینکه این پایگاه ماهواره ای برای پشتیبانی از حوادث احتمالی در تهران و البرز ساخته شده است ، گفت: “امکانات موجود ما در یک سلسله حوادث در کشور تخلیه شده و مشکلات اقتصادی تحریم ها تعویض کالاها را به تأخیر انداخته است.” گفت ناپدید شد

همتی با اشاره به گزارشی از وضعیت موجود در انبار هلال احمر به رئیس جمهور ، گفت: “این گزارش می گوید که موجودی انبار برای حمایت از رویداد در تهران کافی نیست ، اما با همکاری برنامه فعلی و نهادهای بودجه ، برخی از موارد جایگزین می شوند و موارد دیگر در ماه های آینده تکمیل می شود.

“سهام انبار در نظر گرفته می شود 2٪ از جمعیت ، که یک دهم استان البرز ، 4/10 تهران ، با متوسط ​​ملی 9/10٪ است ، اما نگرانی ما برای تهران بسیار بیشتر از استان های کوچکتر است. بزرگتر است. ” آنها هیچ مشکل خاصی نداشتند.

“در مناطق 22 گانه تهران ، ماه سرخ در هر منطقه اقدامات خوب و موثری را انجام می دهد” و تأكید كرد كه بیش از 40 تا 50 درصد از آنچه برای 16 منبع امداد مورد نیاز است ، در انبار دیوار مرطوب ذخیره می شود. انجام شده.

همتی با بیان اینکه شارژ انبار و بررسی های بالگرد خوب بود ، گفت: “سه هلی کوپتر زمینی به واحد پرواز خیس ماه تابیده اند.”

وی در مورد مسئله آموزش همگانی و ایجاد خانه های هلال گفت: “بدین ترتیب تاکنون 3000 هلال خانه افتتاح شده است و با ارائه امکانات شهرداری می توانیم مسائل آموزش عمومی هلال خانه های تهران را پیش ببریم.”

سرلشکر هلال احمر ماه گفت تا زمان ورود نیروهای امدادی ، در صورت بروز بحران در هر نقطه از تهران ، باید از توانایی های افراد استفاده شود. بحث هلال خانه را می توان در همان چارچوب برای آموزش افراد تعریف کرد.

همتی گفت: “اگر پایگاه های امدادرسانی در مناطق مختلف تهران مستقر شوند و سازمان های مدیریت بحران و شهرداری ها بتوانند به تابش ماه آغشته کمک کنند ، مردم می توانند همزمان با آموزش امداد رسانی به منابع امدادی دسترسی داشته باشند.”

وی اظهار داشت: شهرداری دارای امکاناتی مانند سرای محلات است که می تواند برای آموزش همگانی به هموطنان مورد استفاده قرار گیرد و در صورت قرار دادن فضای کافی ، محل نگهداری چمدان نیز به اتمام می رسد. ما باید بتوانیم این توانایی ها را با انجام مانورهای مختلفی که به زودی و در 0 ساعت در تهران انجام می شود ، بسنجیم.

همتی گفت: “حوادث چند سال گذشته نشان داده است كه كشور ما در برابر حوادث آسیب پذیر است. طبیعت تهران امداد را دشوار خواهد كرد. ما در انبارهای محلی و آموزش عمومی جامعه ای می سازیم كه در برابر حوادث مقاوم باشد. امیدوارم داشته باشم. ”

در پایان ، مدیر عامل شرکت جئوک شین گفت: “امیدوارم با امضای این تفاهم نامه اثر هم افزایی به طور عینی و عملیاتی ارزیابی شود و کارهای شگفت انگیز و مفیدی انجام شود.”

پیروز حناچی ، شهردار تهران نیز در مراسم امضای تفاهم نامه گفت: “در شرایط خاص امروز ، وقتی تحریم و ویروس کرونا وجود دارد ، ما نمی توانیم بدون کمک متقابل مشکل را حل کنیم.”

دکتر پیروز حناچی گفت: هلال احمر یکی از سازمان های مسئول امداد و نجات در شرایط بحرانی و حوادثی مانند سیل و زلزله است که یکی از آنها می تواند زمین لرزه در تهران باشد.

وی با تأکید بر طرح پیش از بحران گفت: “نقص در تهران زمین لرزه احتمالی را تأیید می کند ، بنابراین باید آماده شویم.”

حناچی گفت که همکاری خدمات اورژانس باعث شده تا بالشتک ها و پایگاه های هلی کوپتر ما در 100 مکان در تهران فعال شوند. “اکنون ، نارضایتی هوشمندانه اقدامات قبلی ، مانند سیل هوشمند و سیستم یخی تهران که قبل از حادثه رخ داده است ، در دستور کار قرار گرفته است.” اقدام شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر ، حناچی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات کلیدی مورد توجه در تمام کلانشهرها ، به ویژه تهران ، مسئله تاب آوری است ، گفت: “تاب آوری هدف خاصی ندارد ، هر مشکلی را شامل می شود.” اگر شهرها در برابر بحران ها و حوادث قریب الوقوع مقاومت بیشتری داشته باشند ، می توان براحتی از بحران عبور کرد و این حوزه ای است که باید برنامه ریزی و برنامه ریزی کنیم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل