انبار نوشیدنی‌های فاسد در شرق تهران لو رفت

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی ویژه انضباطی شرق تهران اعلام کرد که برای ذخیره نوشیدنی های پوسیده و منقضی ، یک انبار در بحرین پیدا کرده است.

سرهنگ داریوش صادقی فرد در مصاحبه با گزارشگر یک وی ادامه داد: “سالها پیش پلیس و منابع خبری موجود در انبار از یکی از بسیاری از نوشیدنی های فاسد شده و تاریخ انقضا در یکی از انبارهای ورامین یاد گرفتند و دستور کار این گزارش را مورد سوال قرار دادند.” خیلی خوب

“در این رابطه همکاری با مأمورین اجرای قانون انجام شد و پس از اخذ گواهینامه رانندگی ، یک افسر پلیس با نماینده اصناف و کارشناسان بهداشت به انبار رفت. ما بیش از 6000 قوطی نوشابه گازدار و 2،300 قنادی پیدا کردیم.” و آنها خاطرنشان كردند كه خسارت وارده به این موارد توسط كارشناسان بهداشت تأیید شده است.

صادقی فرد گفت: آنها قصد دارند بر اساس مدارك اولیه این افراد این محصولات را بفروشند و دستور انبار با دستور دادگاه محاصره شده است ، جایی كه یك نفر دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به ستاد پلیس منتقل شده است. پرونده برای ادامه روند تحقیقات جنایی به آزمایشگاه ارسال می شود.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه ایالت شرق تهران از انتشار حدود 300 میلیون ریال انواع کالاهای کشف شده خبر داد و اظهار داشت: پلیس اجازه نمی دهد تا ذینفعان با سلامت مردم و جامعه بازی کنند. مردم نیز باید توجه کنند و اگر با فروش ارزان چنین محصولاتی که بیشتر در جاده یا به صورت عابر پیاده فروخته می شوند روبرو هستند ، باید بدانند که می توانند فاسد و منسوخ شوند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل