باشگاه استقلال به تمام معنا فرهنگی ورزشی است / در لیست ۳۷ نفره‌مان ۲۱ نفر خوزستانی هستند

گزارشگر یک/خوزستان مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان معتقد است در شرایط حساس فعلی لیگ یک، هواداران این تیم می توانند نقش مهمی را در صعود تیم به لیگ برتر ایفا کنند.

کیوان بابادی امروز ۳۰ بهمن ماه در نشست با اصحاب رسانه، اظهارکرد: از زمانی که من عهده دار مدیریت باشگاه استقلال خوزستان شده ام تمام تلاش بر این بوده که فاصله ای بین باشگاه و رسانه ها وجود نداشته باشد و پل ارتباطی خوبی برقرار شود تا بیش از پیش در راستای اطلاع رسانی به جامعه مخاطب و نیز کمک به موفقیت تیم در مسیر پیش رو تا رسیدن به لیگ برتر گام بر داریم.

به گزارش گزارشگر یک، وی بیان کرد: همچنین باتوجه به غصه غمناک استقلال اهواز در فوتبال، اعتقاد ما بر این بود که در این سال ها باید از ظرفیت عظیم هواداری استقلال اهواز کمک گرفته می شد و هواداران بیشتری را برای حمایت از تیم جهت حضور در ورزشگاه ترغیب می کردیم اما متاسفانه اقدام خاصی صورت نگرفت اما از آن جا که من جزو معدود مدیرانی هستم که به قدرت رسانه اعتقاد دارم به نظرم باتوجه به این ظرفیت خوب در خوزستان می توان باعث ترغیب مردم خوزستان در ورزشگاه شد، آن هم در برهه ای که استقلال خوزستان در چند بازی خانگی باقی مانده و حساسیت جدولی برای صعود به لیگ برتر، به حمایت هواداران خود نیاز مبرم دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: من معتدم باشگاهی می تواند به پویایی و شکوفایی برسد که ارتباط خوبی بین آن و رسانه ها وجود داشته باشد و خوشبختانه در باشگاه استقلال خوزستان این ظرفیت برای همراهی اصحاب رسانه وجود دارد، هر چند در گذشته به هر دلیلی این ارتباط به خوبی شکل نگرفت.

وی با اشاره به خدمات سازنده این باشگاه در بخش های ورزشی و فرهنگی، عنوان کرد: ورزشگاه غدیر که سرمایه ای با مبلغ بیش از ۱۵۰۰ هزار میلیارد تومان بود، به حال خود رها شده بود اما باشگاه استقلال خوزستان با کمک و همراهی شرکت گروه ملی توانست با حداقل ها این ورزشگاه را احیا کند، هرچند تبلیغات رسانه ای نداشتیم اما در آن مقطع نیز مجتبی یوسفی نماینده اهواز طی بازدیدی که از این ورزشگاه داشت، عنوان کرد که “ورزشگاه غدیر اهواز نمونه ای از تلاش های جهادی در خوزستان است تا دیگر مدیری در استان خوزستان نگوید که نمی شود و نمی توانیم”.

بابادی ادامه داد: امروز باشگاه استقلال خوزستان شرایط لازم هواداری را برای آحاد جامعه ایجاد و مهیا کرده است و باتوجه به رویکردی که در تک تک اعضای مجموعه وجود دارد باید بگویم این باشگاه به تمام معنا یک باشگاه فرهنگی و ورزشی است و خوشبختانه دیگر در این باشگاه خبری از اتفاقات و حوادث گذشته نیست.

وی با بیان این که در راستای فرهنگ سازی گام برداشته ایم، افزود: الان سکوها در فوتبال حرف اول را می زنند و ما در استانی که مدعی مهد فوتبال هستیم باید هواداران را این مقطع حساس که استقلال خوزستان بیش از پیش به حمایت یار دوازدهم خود نیاز دارد، به ورزشگاه بیاوریم و نقش رسانه پررنگ است. ضمن این که قصد داریم برای بازی های خارج از خانه و خانگی با هماهنگی آموزش و پرورش، دانش آموزان را به در قالب اردو و به صورت سازمان دهی شده برای حمایت از استقلال خوزستان در کنار خود داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستاندر ادامه با بیان این که لیست تیم ما در لیگ یک ۳۷ نفره است، گفت: از این لیست، ۲۱ نفر خوزستانی و اغلب جوان هستند. باتوجه به سیاست و رویکردی که در باشگاه داشتیم و داریم، ما بازیکن غیربومی نیاوردیم که فقط برای آن کارت صادر کنیم. این نوید را می دهم باتوجه به کارهای خوبی که در بخش پایه باشگاه داشتیم ۱۸ بازیکن برای فصل آینده پرورش دادیم.

وی در پایان نیز خاطر نشان کرد: حمایت از ورزش محلات، تیم داری در رشته هایی از جمله دارت و فوتبال ساحلی و توزیع البسه و تجهیزات ورزشی در مدارس حاشیه ای و مناطق محروم، از جمله کارهای انجام شده توسط باشگاه استقلال خوزستان بوده است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل