باند سارقان طلاجات در رودسر متلاشی شد

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی با تاکید بر تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم به توجه و رعایت مردم به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت اشاره کرد و اظهار کرد: برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدی گرفتن مشارکت مردمی بسیار مهم است.

وی با اشاره به گزارش‌های اعلام شده به پلیس ۱۱۰ درخصوص سرقت توسط ۲ زن در قالب مامور آمار در روستای لاتک بخش رحیم آباد شهرستان رودسر گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان، با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، یک متهم مرد ۳۸ ساله را شناسائی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه متهم در تحقیقات فنی پلیس، ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد، افزود: متهم با توجه به قرائن و مستندات موجود سرانجام اعتراف کرد و به برنامه ریزی برای انجام سرقت با یک مرد و ۲ زن دیگر اعتراف کرد.

جوانمردی با اشاره به همکاری و هماهنگی مقامات قضائی شهرستان‌های رودسر و لاهیجان در شناسائی و دستگیری متهمان بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی رودسر در عملیات‌های ضربتی مجزا ۲ سارق زن ۳۳ و ۳۷ ساله و یک همدست مرد ۲۶ ساله متهم را دستگیر کردند.

وی به دستگیری مالخر ۵۱ ساله این پرونده در شهرستان لاهیجان و کشف اموال سرقتی فروخته شده اشاره کرد و گفتداشت: کلیه متهمان به بزه انتسابی خود مبنی بر تشکیل باند سرقت و برنامه‌ریزی مدون در خصوص انجام این جرم اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه خودروی ۲۰۶ و تاکسی سمند متهمان که برای ارتکاب سرقت استفاده شده بود توقیف شد، افزود: پس از بازسازی صحنه جرم متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراجل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

خروج از نسخه موبایل