بررسی عملکرد خوب پیکان در نیم‌فصل دوم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری گزارشگر یک، تیم فوتبال پیکان در هفته‌های اخیر عملکرد قابل قبولی داشته و فعلا با ۲۴امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر حضور دارد و به نوعی خودش را از جمع تیم‌های پایین جدول جدا کرده است. شاگردان غلامرضا عنایتی در هفته‌های گذشته از یک تیم دست و پا بسته به تیمی قابل احترام و سختکوش تبدیل شده‌اند. 

پیکان در نیم‌فصل دوم ۷ بازی انجام داده که ۳ پیروزی، ۴تساوی و یک باخت را کسب کرده است. نکته جالب اینجاست که ۳ پیروزی به دست آمده پیکان در نیم‌فصل دوم مقابل سپاهان، ملوان و استقلال خوزستان بوده. پیکان به نوعی جزو تیم‌های بالای جدول در نیم‌فصل دوم بوده است.

غلامرضا عنایتی ۱۳ بازی است که به عنوان سرمربی روی نیمکت پیکان نشسته. در این ۱۲ بازی پیکان ۳ برد،  ۷مساوی و ۳ باخت را تجربه کرده که ۳ شکست پیکان مقابل پرسپولیس، تراکتور و استقلال بوده است. این در شرایطی است که عنایتی پیش از آمدن به پیکان، عملکرد خوبی در تیم امید و نفت مسجدسلیمان نداشت، اما با پیکان توانسته تا اینجای فصل جزو تیم‌های خوب لیگ باشد. 

حالا باید دید که این روند خوب پیکان در نیم‌فصل دوم ادامه‌دار خواهد بود و عنایتی می‌تواند تیمش را به رده‌های بالاتر جدول برساند یا خیر.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل