بستر تمام برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی حرکت‌های مردمی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

در جلسه اداری امروز در شهر دزفول در سالن ، به گزارش خبرنگار آنلاین ، قبل از ظهر امروز حجت الاسلام محمد مهدی نبی زاده سیرک تئاتر شیخ انصاری دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع تقدیر و معرفی روسای جمهور پیشین و جدید تبلیغات اسلامی در دزفول برگزار شد. لِيُجوِرَهُ علی الدّينِ کُلِّه وَلَوْكَرِهَ الْمُشْرِكون است.

سازمان تبلیغات اسلامی كوشستان گفت كه امسال پنج برنامه را با دو رویكرد و یك بستر دنبال می كند. امام در شهر.

رئیس دبیرخانه تبلیغات اسلامی كوزستان ، در سال 1999 ، به عنوان اولویت دوم این گروه ، تقویت و همبستگی هیئت های مذهبی را به شرح زیر تعریف كرد: هیئت های مذهبی نه تنها در ایام مذهبی مانند محرم بلکه در همه زمینه ها در طول سال وارد می شوند که می توانند مشکلات انقلاب و نظام اسلامی را برطرف کنند.

حجت الاسلام نبی زاده خاطرنشان کرد: حمایت ، تقویت و انسجام در فعالیت های فرهنگی بانوان امسال سومین برنامه اساسی و مهم این سازمان است. “رسیدگی به فرقه ها ، به ویژه وهابیت ، اولویت دیگر سازمان تبلیغات اسلامی كوزستان است.” بنابراین ، شناسایی و مبارزه با این فرقه باید در دستور کار دفتر تبلیغات اسلامی قرار گیرد.

نظارت بر فعالیتهای فرهنگی مردم

رئیس دبیرخانه تبلیغات اسلامی كوزستان گفت: این برنامه پنجمین برنامه سازمان برای تقویت برنامه كورانیك با هدف آوردن مردم به خانه قرآن است. شبکه سازی و قابلیت حمل و نقل برای برقراری ارتباط نقاط ضعف و قوت و استفاده بهینه از فضای مجازی دو رویکرد اساسی است: سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان در پنج پروژه یاد شده مشغول به کار است.

حجت الاسلام نبی زاده تأکید کرد: اساس همه برنامه های این سازمان حرکت مردم است. ما در تلاش نیستیم پروژه های فرهنگی دولت را انجام دهیم زیرا نتیجه آن پروژه های فرهنگی ملی مانند عربستان سعودی است. بنابراین ، ما با نظارت ، پشتیبانی و ترویج فعالیت های داوطلبانه مذهبی و فرهنگی مردم موفق خواهیم شد.

وی گفت: “اقدامات فرهنگی مانع آسیب های اجتماعی نمی شود.” بنابراین کلیه نهادها و سازمانهای استان باید با در نظر گرفتن مسئولیت خود در قبال رفتار و برنامه های فرهنگی ، بتوانند با ایجاد توافق ، رفتارهای فرهنگی مؤثر را در استان انجام دهند.

حجت الاسلام نبی زاده از تلاشهای فرهنگی حجت الاسلام بیگدلی ، رئیس پیشین سازمان تبلیغات اسلامی دزفول ، تقدیر و تشکر کرد: او هم اکنون در حال تدریس است.

سرانجام ، وی گفت: “ما امیدواریم که بتوانیم حجت الاسلام خاکی را به عنوان مدیر جدید تبلیغات اسلامی دزفول موفق کنیم و او با تشویق فعالیت های سازمان و بهره گیری از توانایی های وی با رویکرد جهادی”.

به گزارش خبرنگار آنلاین ، در این مراسم از تلاش های سابق حجت الاسلام مرتضی بیگدلی از دفتر تبلیغات اسلامی دزفول تقدیر و حجت الاسلام احسان خاکی به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی دزفول معرفی شد.

حجت الاسلام بیگدلی به عنوان مشاور ارشد فرهنگی و دستیار ویژه دبیرخانه تبلیغات اسلامی خوزستان منصوب شد.

خروج از نسخه موبایل