بسیج یعنی پیشرو بودن در همه عرصه های زندگی/ امروزه تمام قدرت های سلطه گر جهانی در برابر ملت ایران زانو زده و ذلیل شده اند/ بیشترین رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط نمازگزاران و مردم مومن انجام می شود/ مساجد برای پاسخگویی به پرسش های دینی مردم باز باشد

به گزارش خبرگزاری گزارشگر یک گیلان؛ آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه نماز جمعه رشت ، همه را به احترام تشویق می کند ، می فرماید: امروز مصادف با سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی است.

وی با ذکر سالگرد ولادت امام حسن عسکری (ع) سه شنبه آینده افزود: “این دوره اوج اختلاف عقلی تلقی می شود و امام حسن عسکری (ع) پاسخ شبهات بود و مسلمانان را در جاده ها قرار داد.”

امام جمعه لا شوت گفت كه 5 دسامبر مصادف با سالگرد تشكیل باسی است كه به دستور امام خمینی در سال 1979 سرکوب شد. واشی یعنی در هر زمینه ای از زندگی خود رهبر باشید.

آیت الله فلاحتی بسیجیان را در همه زمینه ها فعال دانست و گفت: “از ابتدای انقلاب اسلامی ، ما در هر صحنه ای که بسیج است پیروز شده ایم. در جایی که بسیج را نادیده بگیریم ، هیچ چیز به دست نیامده است.”

وی با اشاره به سالگرد رحلت حضرت معصومه (س) در 6 آذر اظهار داشت: به لطف هجرت فاطمه معصومه (س) به قم ، این شهر به منطقه ای شیعه نشین تبدیل شده است.

نماینده عالی رهبر گیلان با اشاره به آغاز نهضت امام خمینی در كوم ، اظهارات زیر را بیان كرد: امام (ره) با انقلاب اسلامی جهان را دگرگون کرد و امروز همه نیروهای سلطه طلب جهان در برابر دولت ایران زانو زدند و تحقیر شدند. .

آیت الله فلاحتی به تصمیم تعطیلی ستاد ملی ویروس کرونا برای جلوگیری از ویروس کرونا اشاره می کند و پایبندی به بیشترین اقدامات بهداشتی توسط نمازگزاران و معتقدان انجام می شود.

او گفت که مردم خوب گیلان، به ویژه رشت، آیا نماز جمعه در تمام شرایط را ترک کنید. “ما روز جمعه با تأیید ستاد ملی مبارزه با کرونا دعا می کنیم زیرا سلامتی بالاتر از امنیت داریم و همه مقامات در موقعیتی هستند که می توانند سلامت مردم را حفظ کنند.” .

امام جمعه لا شیت بر پخش و پخش سه اذان در مسجد تأکید کرد و افزود. مقام معظم رهبری فرمودند كه مردم نباید از نماز فاصله بگیرند. بنابراین مسجد بهترین مکان برای اقامه نماز است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه امروز مساجد تعطیل نیست ، گفت: “حتی اگر نماز جماعت در مساجد اقامه نشود ، مردم برای طرح س questionsالات شرعی به امام اعتماد می کنند ، بنابراین باید سه بار مسجد افتتاح شود.”

رهبر ارشد گیلان نیز با اشاره به شیوه اسلامی زندگی است. یکی از مواردی که انسان را از تسلیم در مبارزه با خواسته های بد درونی بازمی دارد ، استمداد از خداوند متعال است.

وی احساسات و تمایلات جسمی را سمی مهلک برای انسان خواند و گفت: انسان باید همیشه از خداوند متعال کمک بگیرد تا خود را از خواسته های درونی خود حفظ کند.

عکس_2020-11-20_13-00-33

خروج از نسخه موبایل