اقتصادی

بهره‌مندی ۸۶ شرکت از تسهیلات محل کار صندوق نوآوری/شرایط واگذاری دفترکار در تبریز

معاون وزیر صندوق تسهیلات صندوق صندوق شکوفایی و نوآوری گفت که از نوامبر 1997 ، 86 بنگاه دانش بنیان از تسهیلات صندوق بهره مند شده اند. در همین راستا تعداد محدودی از دفاتر به پارک فناوری La Sidi 7 منتقل شده اند. ما شرکت های دانش بنیان معتبر داریم.

دکتر رضا قربانی در گفت وگو با گزارشگر یک وی با اشاره به مزایای شرکت های دانش بنیان در خدماتی که از نوامبر 1997 صندوق نوآوری و شکوفایی را تأسیس کرده اند ، یادآور شد: در این مدت 86 شرکت دانش بنیان از امکانات صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده کردند که 45 مورد از آنها مشاغل ارزش آن را دارند. 48 میلیارد تومان خدمات خرید محل کار ، 39 پایگاه دانش و 37 میلیارد تومان شرکت های تسریع کننده از خدمات سپرده رهن بهره مند شدند.

وی افزود: “همچنین دو شرکت دانش بنیان با 10 میلیارد تومان از تسهیلات توسعه فضاهای نوآوری برای صندوق نوآوری و شکوفایی بهره مند شده اند.”

قربانی مجتمع فناوری رشیدی تبریز شماره بود. انتقال تعداد محدودی از دفاتر از 7 دفتر به شرکت های دانش بنیان واجد شرایط تحت این تسهیلات صندوق نوآوری را نام برد و افزود: به منظور کمک به شرکتهای دانش بنیان ، ایجاد دفاتر و استقرار در مجتمع های مشابه ، نوآوری و شکوفایی امکانات ویژه ای برای کارآفرینی فراهم کرده است.

وی فکر کرد که این تسهیلات با نرخ سود ترجیحی 11٪ ، دوره بازپرداخت 5 سال و تقسیم هر 3 ماه یکبار معادل 70٪ از ارزش کل دفتر مطابقت دارد و موارد زیر را یادآوری می کند: شماره مجتمع فناوری رشیدی در تبریز. واحدهای باقی مانده 7 متری 58 تا 65 متر مربع است. و فقط شرکتهای دانش بنیان ثبت شده در استان آذربایجان شرقی می توانند برای این واحد اقدام کنند و مزایایی دریافت کنند.

وزیر تسهیلات و تجارت صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد ؛ شرایط واگذاری این واحد شامل تأمین نیازهای اداری شرکت متقاضی ، توانایی بازپرداخت تسهیلات شرکت و وجه نقد 30٪ از ارزش کل دفتر قبل از عقد قرارداد شرکت متقاضی است. این شامل پرداخت با. .

به گفته وی ، متقاضیان می توانند درخواست خود را از طریق سیستم غزل صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی www.inif.ir ثبت کنند.

قربانی خاطرنشان کرد: مجتمع فناوری رشیدی شماره تبریز واقع در تبریز. این 7 واحد شامل 24 واحد در طبقه 8 است که هر یک از 3 دفتر با استفاده از لابی طبقه همکف و پارکینگ های طبقه 1 و 2 زیرزمین استفاده می شود. ارزش دفتر قیمت فعلی آن است و توسط نظریه رسمی دادگستری تعیین می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا