بیشترین شکایت یزدی‌ها از وزارت ارتباطات، مربوط به خدمات اینترنتی است

به گزارش خبرگزاری گزارشگر یک یزد ، محمدرضا پاکدل ، سامانه 195 آماده دریافت شکایات از شهروندان در زمینه های مختلف ارتباطی و فناوری اطلاعات است و هدف از راه اندازی این سیستم افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایات عمومی است. مناطق تلفن ثابت ، اینترنت ، تلفن های همراه ، خدمات پستی و دفاتر پیشخوان.

پارکدل گفت: شکایات ثبت شده توسط مشترکان استانی توسط سیستم 100٪ بررسی می شوند و متوسط ​​زمان لازم برای رسیدگی به شکایات دریافت شده ظرف 3 روز کاری است

مدیر ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: از 489 شکایت ثبت شده در استان یزد در بهار سال جاری ، 362 مورد در زمینه خدمات اینترنتی ارائه شده توسط اپراتورهای تلفن همراه و FCP بوده است ، از جمله: بسته ، کمبود اطلاعات مشترک ، فعال سازی بسته ، کیفیت خدمات ، انتقال داده / سرعت دریافت و … پوشش ناقص تلفن همراه 59 مورد ، موارد تلفن ثابت 46 مورد ، پرونده های پستی 17 مورد ، 4 مورد کلیه شکایات دریافت شده از طریق همکاری و پیگیری مدیریت بالای مشاوران در سیستم ثبت شده است

علاوه بر این ، به منظور ارائه خدمات و پاسخگویی بهتر ، وی باید در صورت هرگونه مغایرت سرویس های خریداری شده توسط مشترکان اپراتورهای مخابراتی و فناوری اطلاعات با اطلاعات موجود در این بخش (سرعت و حجم تعریف شده ، هزینه پرداخت و غیره) .) ، به سایت https مراجعه کنید: در //195.cra.ir یا در صندوق پستی 195-16315 یا wireline 195 شکایت کنید.

48

خروج از نسخه موبایل