اجتماع

بی‌اعتمادی برخی مردم به واکسن ایرانی ریشه در کدام تجربه دارد؟

به گزارش گزارشگر یک ، پس از انتشار نظرسنجی خبرگزاری گزارشگر یک دلایل بی اعتمادی دنیا و ایران به واکسن ویروس کرونا، بسیاری از کاربران در مورد این موضوع نظر داده اند.

برخی از کاربران می گویند نسبت به واکسن بدبین هستند ، زیرا شایعات بی اساس در مورد آن وجود دارد. یکی از کاربران در مورد آن نوشت: در سال 2006 ، فرودگاه امام هنوز در دست ساخت بود و تمام پروازهای خارجی از فرودگاه مهرآباد انجام می شد. فرودگاه امام ممکن است فرودگاهی باشد که به هیچ وجه دوام نداشته باشد ، من مطمئن هستم که تصویر این فرودگاه خراب می شود. دنیا مسیر را دو ساعت دیگر طی کرد و کشور به راحتی کلمه را باور کرد. در غیر این صورت ، تمام این داروهای ایرانی تولید و مصرف می شود. ما فقط به واکسن ویروس کرونا مبتلا هستیم.

کاربری به نام حسنعلی اما معتقد است: من فکر می کنم ما باید به پزشکان و متخصصان کشورهایی که طی دو سال گذشته با کرونا جنگیده اند اعتماد کنیم و اکنون اقدامات بهداشتی را با واکسیناسیون در آخرین مرحله انجام داده ایم. تلاش.

کاربر دیگری که خود را صادق صدا می کند به این سedال اعتراض کرد و نوشت: آیا اطلاعاتی در این زمینه وجود دارد که مردم بتوانند به آن اعتماد کنند؟ قبل از ایجاد اعتماد ، باید آن را شفاف کنید. مردم همچنین به تاریخ مردم و نحوه برخورد با کارمندان دولت نگاه می کنند. همه به بیمارستان رفتند و درگذشتند. برای بقیه ، خدا نمی خواست بمیرد .. بیایید به وجدان مردم احترام بگذاریم. متأسفانه ، مقامات به دیدن مردم از بالا عادت کرده اند ، بنابراین مردم همیشه باید چشم خود را بگویند.

کاربر دیگری سابقه ذهنی مردم را به دلیل این بی اعتمادی تقبیح کرد و نوشت: چگونگی اتکا به واکسن های تکرار دروغ در کشورهای در حال تکرار که خواستار حملات هواپیماهای بدون سرنشین علیه مراکز تولید واکسن Falling هستند ، از یافتن پزشک قانونی تا وعده های بی پایان برای چندین کلاس که به طور مکرر به تعویق می افتند.

مهسا راه حل خوبی پیشنهاد داد و گفت: “ببینید ، آنها در مورد واکسن اسپوتنیک همان حرف را می زدند ، اما به آن اعتماد نداشتند. اما همین که مجله معتبر علمی چارتا مقالات و تحقیقات آنها را بررسی کرد و مردم به آن اعتماد کردند ، اکنون شما نیز باید همین کار را با ایرانیان انجام دهید. واکسن. “هنرمندان خود را بیاورید و آنها را واکسینه کنید تا مردم به شما اعتماد کنند.

۲۳۵۲۳۱

دکمه بازگشت به بالا