تامین مالی ۳۹۷ شرکت دانش‌بنیان آسیب دیده از کرونا

شفاف ، محسن نوتاش ، مدیر ارتباط با مشتری صندوق نوآوری و شکوفاییوی درباره تسهیلات و خدماتی که وی برای تولید تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با بیماری عروق کرونا ویروس قلب به شرکت ها ارائه داده است ، “صندوقی برای نوآوری و شکوفایی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کره ، با شروع پروژه ریشه کنی بیماری در مارس گذشته”. تا پایان سال 500 میلیارد ریال به شرکت های دارای ایده در زمینه مبارزه با این ویروس و تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی مانند ماسک و دستکش اختصاص داده شده است.

وی گفت: هدف از طرح بیماری کرونا تأمین بودجه شرکت هایی است که تجهیزات و ملزومات پزشکی مانند دستگاه های تنفس ، روپوش بیمارستان ، دستکش و ضد عفونی کننده ها را برای جلوگیری از شیوع ویروس تولید می کنند. زمان 61 پروژه را تأیید کرد و 250 میلیارد تن تسهیلات به شرکتی که پروژه برای آن پذیرفته شد پرداخت شد.

مدیر روابط مشتری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: از اواسط آوریل سال جاری ، پروژه دیگری برای حمایت از مشاغل آسیب دیده از بیماری عروق کرونا ویروس قلب ، از جمله تسهیلات کم بهره برای شرکت های کوچک دانش بنیان شرکت شتاب آغاز شده است. آغاز شده. اهدا کنندگان ، مشاغل کوچک خلاق ، شرکت های فناوری مستقر در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد و شرکت های بزرگ دانش بنیان اهدا کننده محسوب می شدند.

وی ادامه داد: “شرط اصلی صندوق نوآوری و شکوفایی برای خدمت به شرکت های فوق ، حفظ کل نیروی کار است.” سقف تسهیلات ارائه شده به بنگاه های کوچک دانش بنیان ، شتاب دهنده ها ، بنگاه های کوچک خلاق ، پارک های علم و فناوری و بنگاه های فناوری مستقر در مراکز رشد از 500 میلیون تا 400 میلیون تومان در 6 ماه با نرخ 9 درصد بود اما شرکت های دانش بنیان مورد بود تسهیلات بزرگ 10 میلیارد تومانی در نظر گرفته شد. این پروژه به ما امکان تأمین بودجه 397 شرکت مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب را داد.

نوتاش گفت: “اندازه یک شرکت دانش بنیان توسط افراد و میزان فروش اندازه گیری می شود.” شرکت های دانش بنیان با کمتر از 50 نفر و کمتر از 2 میلیارد تن فروش از جمله شرکت های دانش بنیان کوچکتر هستند.

وی یادآوری کرد ، “هدف اصلی اجرای این دو پروژه خدمت به شرکت بود ، نه یک دانش بنیان ، تا بتواند محصولات خود را تولید و پشتیبانی کند.”

انتهای پیام /

خروج از نسخه موبایل