عمومی

تحقق شعار سال نیازمند برنامه راهبردی و عملیاتی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، فتح الله حقیقی در جلسه بعد از ظهر روز سه شنبه ستاد مدیریت بحران در دفتر استانداری زنجان بر لزوم توجه جدی به مبارزه با آفات کشاورزی و سن گندم در استان تأکید کرد. طراحی شده و مراقبت های لازم وجود دارد.

وی اظهار داشت: بیماری کرونا ویروس قلب زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده است و کشاورزان نباید در این زمینه از آفات کشاورزی مشکل خاصی داشته باشند. جهاد کشاورزی باید در این زمینه مدیریت شود. »

شاخه زنحان شعار امسال می گوید که نباید فقط به تولید بپردازد ، بلکه باید مدیریت لازم را هنگام برخورد با حوادث و سن گندم و آفات کشاورزی در نظر بگیرد.

وی بر لزوم آموزش عملیاتی و عملی تأکید کرد و افزود: “توجه به این مهم باعث بهبود خدمات رسانی به آسیب دیدگان می شود.”

استاندار زنجان با اشاره به شعار سال منتخب مقام معظم رهبری ، گفت: برای تحقق شعار امسال ، شما باید استراتژی و عملیات خود را وارد کنید و باید شعار سال خود را نام ببرید زیرا این نشان می دهد که شما در تولید از رهبری خوبی برخوردار هستید. ما در مورد افزایش معیشت و رفاه مردم جدی هستیم.

استاندار زنجان در مورد نیاز به طرح دستگاه امداد و سرویس وی برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی شدید محلی و وزش باد ، موارد زیر را تأکید و گفت. در این زمینه ، شما باید مراقبت های لازم را در نظر بگیرید.

حقیقی گفت: آفات ملخ شهر طارم بسیار وحشتناک است و ما باید سن گندم را برآورده کنیم.

دکمه بازگشت به بالا