تخطئه مناطق آزاد در سال مانع‌زدایی‌ها برخلاف منویات مقام معظم رهبری

آقای. اظهارات سر احمد مرادی در اولین گام است ، برخلاف فهرست رهبران عالی رتبه در جلسات مختلف مجازی با نمایندگان محترم ، با استفاده از برخی از سخنان توهین آمیز که رئیس جمهور ، دولت و مهندس مومنی را نشان می دهد و مشخصه آن است. این امر بر لزوم عمل خردمندانه و خردمندانه در نقش نظارت كنگره تأكید كرد و معظم له در سخنرانی های خود برای نمایندگان كنگره بر رعایت آداب و معاشرت تأكید كردند.
در این میان مردم عزیز کشورمان در قالب اقدامات جهادی و مشکلات ناشی از جنگ و تحریم های گسترده اقتصادی علیه ایران اسلامی در ستون های همه رژیم های مقدس جمهوری اسلامی درگیر هستند و سوال این است که سخنان آقا شماست پشتیبانی می شود؟ آیا تولید دولت به صورت حمایت و بازدارندگی در نظر گرفته شده است ؟!
وی در یک سخنرانی پیش از سفارش ، در دو مرحله ، وی را متهم کرد که در دوره تصدی خود در شرکت قبل از پذیرش مسئولیت سازمان منطقه آزاد ، وی را اختلاس کرده و سپس وی را به سو financial رفتار مالی و فساد در دوران مدیریت مهندس مومنی متهم کرده است. سازمان منطقه آزاد قشم. به طور قاطع توسط مقامات قضایی کشور اثبات نشده است. بنابراین ، آیا این توطئه سخنرانی بدون ملاحظه و بی اساس از تریبون مجلس محترم ، همراه با اوهام معظم له ، محل تأمل و س muchال بسیار است؟ !!!
بنابراین ، این انتقاد از دبیر اول شورای عالی منطقه ویژه اقتصادی ویژه است که شش سال در یکی از حوزه های استراتژیک ایران اسلامی خدمت کرده و با تمام فرصت ها و چالش های تجارت آزاد آشنا است – منطقه صنعتی. ، نقض حاکمیت؟ و وضعیت آنها در سطح ملی و بین المللی ارائه نمی شود ؟!
با این بیانیه آیا برای حفظ سرمایه گذاران فعلی یا جذب سرمایه گذاران جدیدی که تولید ، اشتغال زایی و درآمد ارزی دارند ، گام برداشته اید ؟!
بنابراین ، اقتصاددانان منطقه آزاد از شما می خواهند که افکار عزیزانتان را که نظاره گر عملکرد شما در کشور با افتخار و محوطه ایران اسلامی هستند ، گام هایی را که به عنوان نماینده شورای اسلامی برداشته اید ، روشن کنید. تجمع برای کاهش مشکل: توصیف سرمایه گذاران در منطقه آزاد ، به ویژه منطقه آزاد قشم.
سرانجام ما می خواهیم Yh58 را تهیه کنیم تا به طرفین هشدار دهیم که پروردگار ما “آلزین یوزون علی والمونات” به جز اینکه شبهای Ahtmlva Aktsbva Bhtana Vasma کم داریم.

خروج از نسخه موبایل