تشدید گشت و کنترل مناطق حفاظت شده فیروزکوه

کمیسر حفاظت از محیط زیست شهرستان فیروزکوه از لایروبی و مرمت منابع آب در منطقه تحت مدیریت در این شهرستان و تقویت گشت و کنترل توسط کارشناسان محیط زیست فیروزکوه خبر داد.

به گزارش فرشاد فیروزنیا گزارشگر یک در اعلام این خبر ، مأمورین مستقر در پناهگاه محیط زیست آنزیا اقدام به حفاری پناهگاه های حیات وحش و آثار طبیعی ملی ، تنگه واشی از اوایل این هفته کرده اند تا چاه های موجود در منطقه را برای بهبود کیفیت آب حیات وحش لایروبی و ترمیم کنند.

وی افزود: لایروبی آب چشمه و برخی منابع آب برای تأمین آب وحشی توسط فعالان محیط زیست منطقه در زمان های مختلف انجام شد و امسال ساخت چندین حلقه چاه در منطقه تحت مدیریت در برنامه این بخش گنجانده شده است.

کمیسر حفاظت از محیط زیست شهرستان فیروزکوه با اشاره به فصل های پرورش حیوانات وحشی به ویژه پستانداران گروه 4 در حوزه مدیریت محیط زیست اظهار داشت: آغاز فصل پرورش وحشی اقدامات لازم را برای گشت زنی و کنترل بیشتر مناطق تحت مدیریت انجام داده است. کم شده. “

براساس گزارشی از تبلیغات سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران ، پیروز نیا در یک ماه گذشته گفت: “در مناطقی که ماه گذشته کنترل آنها وجود داشته است هیچگونه تخلف از شکار و آتش سوزی مشاهده نشده و امنیت برای حیات وحش در این مناطق برقرار شده است.”

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل