حوادث و رویداد

تشریح وضعیت امنیتی پایتخت در ماه رمضان

رئیس پلیس تهران بزرگ اعلام کرده است که جرم را در پایتخت 5 درصد کاهش داده است.

به گزارش گزارشگر یک سردار حسین رحیمی در کنار مرحله چهارم همدلی صادقانه و اختتامیه قرآن کریم با قرآن کریم در مقر فاتب ، قبل از ظهر گفت: پلیس ارزشهای انسانی در سطح انقلاب اسلامی است.

وی گفت که پلیس ستون های اصلی در ایجاد امنیت از نقطه صفر مرزی تا مرکزی ترین نقطه کشور و شهر است. دستگاه های آن کمتر از ناجا است. در تعامل و ارتباط مستقیم با مردم ، فقط در منطقه فرماندهی تهران بزرگ ، روزانه حدود 17 تا 20 هزار نفر از مراكز ما بازدید می كنند.

به گفته رحیمی ، امروز همین افراد و به دلیل روحیه انقلابی و اجرای مأموریت ها ، پلیس توسط دشمنان جمهوری اسلامی مورد حمله قرار گرفت.

در حاشیه تشریفاتی ، رهی می در مورد س criminalالاتی درباره وضعیت جنایی پایتخت در ماه مبارک رمضان صحبت کرد: گذشته از این ، هیچ امنیتی در تهران نبود.

وی گفت: “ما در مراسم شب های قدر توانستیم این مراسم را با بهترین امنیت ممکن برگزار کنیم.”

به گزارش گزارشگر یک ، پس از مراسم قرائت قرآن ، مرحله چهارم همدلی وفادارانه با توزیع 3000 بسته غذایی به ارزش بیش از 400000 رضایت مضاعف انجام شد.

سردار رحیمی همچنین در حاشیه این مراسم گفت: “پس از فرمان رهبر معظم انقلاب برای همدلی وفادارانه پلیس ، وی این موضوع را در دستور کار خود قرار داد.” نماینده ما درآمد بالایی ندارد اما در این پروژه حضور و مشارکت بالایی داشت. بنابراین مرحله چهارم این پروژه را با ارائه حداقل 3000 بسته غذایی به ارزش بیش از 400000 تومان برای خانواده های فقیر در پیش گرفتیم.

آقای La Himi همچنین به وضعیت ناشی از تحریم های اقتصادی اشاره كرد و گفت: “متأسفانه به دلیل گسترش تاج و موقعیتی كه دشمنان با تحریم های اقتصادی ایجاد كرده اند ، باید درباره هر كدام بیشتر فكر كنیم. ناهمسان.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا