تشکیل شورای هماهنگی فرمانداران شرق گلستان/ از جوانگرایی در انتصابات حمایت می کنم

گزارشگر یک/ گلستان فرماندار شهرستان مینودشت با اشاره به لزوم توسعه سریع در شرق استان گلستان گفت: پیشنهاد می کنم از رامیان تا مراوه تپه کمیته راهبری استانداران شرق گلستان تشکیل شود.

محمدتقی قزلسفی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به جاذبه های طبیعی شهرستان مینودشت گفت: دشت های زیبای بهشت ​​را باید به گردشگران داخلی و خارجی معرفی کرد.

وی افزود: شهرستان مینودشت مردمانی مخلص، انقلابی و متحد دارد. مردم شهر ما با 402 شهید تقدیم انقلاب و هر انتخابات در هر انتخابات با مشارکت حداکثری در هر عرصه از نظام حضور پررنگی دارند. سیستم در صندوق رای خراب شد.

فرماندار شهرستان مینودشت خاطرنشان کرد: مینودشت در عین حال که نمای بیرونی زیبایی دارد، باید به فضای داخلی نیز توجه شود چرا که در وضعیت فعلی شایسته شهر نیست. کاری که در جمهوری اسلامی در کنار کارهای بزرگ انجام دادند الان در راس است.

جابجایی 4 روستای مورد نیاز برای تکمیل پروژه سد نرماب

قزلسفی گفت: رئیس جمهور قرار است به زودی به استان گلستان سفر کند و خواستار توجه ویژه به مشکلات شهرستان مینودشت و جبران جدی تاخیرهای عمرانی از جمله پروژه سد نرماب است. این پروژه ملی با پیشرفت 90 درصدی است و برای تکمیل نیاز به تملک و جابجایی 4 روستا دارد.

فرماندار مینودشت با تاکید بر اینکه پروژه های آزادشهر، گالیکش و مینودشت که هر ساله شاهد تصادفات و تلفات جانی در آن هستیم، یکی از پروژه های مهمی است که در خور توجه ویژه است، ادامه می دهد: اجرا، بهسازی و توسعه 225 کیلومتر راه روستایی و توسعه و عمران. زنجیره تامین آب شرب روستایی، تکمیل محصولات نیمه تمام امام راحل، احداث مدرسه مسکن آنلاین کلاس ششم، تکمیل مجموعه ورزشی نیمه تمام بانوان، احداث چمن مصنوعی ورزشگاه شهید اقبالی و تجهیز سالن آمفی تئاتر از اولویت های شهرستان است. در حال توسعه و تجهیز آن هستیم.

قزلسفلی با اشاره به تشکیل کارگروه هایی با حضور نخبگان و فرهیختگان تصریح کرد: یکی از کارگروه ها، هیئت مشورتی جوانان و نخبگان در داخل شهر و دیگری، هیئت مشورتی نخبگان بومی شهر خواهد بود، اما در شهری متفاوت زندگی می کنند.

اقتصاد ملی نیاز به جراحی بزرگ دارد

وی در جریان این پیشنهاد گفت: توسعه نیاز به همگرایی دارد و ما فرمانداران مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه برای بررسی و بهبود مشکلات منطقه و رامیان، آزادشهر و گنبدکاووس گروهی تشکیل داده ایم. لطفا از آن استفاده کنید.

فرماندار مینودشت نیز به دو موضوع مرتبط با اقتصاد اشاره کرد و گفت: مثال اول افزایش یارانه ها و سبد محصولات است که می تواند کمک بزرگی به مردم کند، اما موضوع دیگر اقتصاد کشوری است که باید فعالیت کند.

قزلسفی گفت: اقتصاد کشور در حال حاضر بیمار است و نیاز به جراحی دارد. آسان و باید انتظار داشت.

حفاظت از محیط زیست خط قرمز ماست.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار گزارشگر یک مبنی بر انتصاب فرماندار جدید مینودشت در دوران جوانی و اجرایی شدن بیانیه مرحله دوم انقلاب، گفت: استاندار جدید مینودشت در دوران جوانی و اجرایی شدن آن ابلاغیه می کند. اما به جای اینکه افراد مجرب را اینطور ندیده باشیم، باید میدان را به سمت جوانان سوق دهیم و به آنها میدان دهیم و باید آرام آرام به میدان نگاه کنیم تا جوانان کارهای بزرگتری را بر عهده بگیرند.

فرماندار مینودشت گفت: من همه مشکلات را ندارم، اما اگر بخواهند از یک مدیر جوان در شهرستان استفاده کنند، با او موافقم و آینده کشور در دست جوانان نخبه است، زیرا من می دهم. نقش و جایگاه جوانان تا آنجا که ممکن است، من می دانم که این بستگی به نیاز به انقلابی بودن و خوش بین بودن دارد.

وی در خصوص سوال دیگری در حوزه محیط زیست و برنامه ریزی برای قطع درختان برای تکمیل سد مینودشت، گفت: گاهی پروژه هایی وجود دارد که درختان به ناچار از بین می روند، اما برخی مشکلات حل می شود، اما معتقدیم چندین مورد وجود دارد. برای احیای درخت سوخته

به گزارش گزارشگر یک، در پایان این دیدار با اهدای لوح به رسم یادبود به اصغر قزلسفلو خبرنگار پیشکسوت شهرستان اهدا شد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل