تفکر بسیجی و حرکت جهادی رمز تحقق آرمان های انقلاب است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار، علی فرخنده صبح یکشنبه در نشست صمیمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب فرهنگ هنر و رسانه استان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج با اشاره به آنلاین و آرمان های امام (ره) بیان کرد: آرمان هایی که معمار کبیر انقلاب طراحی کرده اند، ریشه در مبانی اسلام ناب داشته است که روز به روز شاهد آن هستیم.

وی با بیان اینکه امام (ره) با نگاهی که وصالش به غایت هستی بود، انقلاب را رقم زدند، افزود: امام (ره) قبل از پیروزی انقلاب به صراحت فرمودند: «به درب باغ سبزی که اقتصاد غرب به روی شما گشوده است، اعتماد کنید و به دامن اسلام برگردید که در آینده ای نه بیشتر دور باید کمونیسم را در تاریخ سجت و جو کرد.

فرخنده با بیان اینکه رهبری هم در گام دوم انقلاب از فروپاشی نظام سلطه سخن می گویند، افزود: امام با نگاهی انقلابی و تفکر بسیجی چشم انداز انقلاب را ترسیم کرده بودند که باید الگویی برای ما باشد.

وی با بیان اینکه اراده به تنهایی می تواند جریان ساز باشد و دنیا را متحول کند، اظهار کرد: تحقق آرمان های انقلاب و شعار امام مبنی بر اهتزاز پرچم «لا اله الله» در قله رفیع عالم جز با تفکر بسیجی، نگاه انقلابی و حرکت جهادی امکان پذر نیست.

المان های شهر زیر ذره بین نظارت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به نقاط ضعف برخی از دانش آموزان و دانشجویان بیان کرد: بنا به فرم رهبری، یک میراث و منحوس است که از دوران پهلوی در ذهن دانش اموزان مانده است، فرهنگ ما نمی تواند.

وی با تاکید بر این که باید با تفکر بسیجی و اداره ای پولادین، در حقیقت آرمان های امام (ره) تلاش کنیم، افزودن: بنا به فرمایش امام (ره)، بسیجی است که کسی را در بزنگاه نظام، ارزش های انقلاب. بایستد.

فرخنده با اشاره به حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در رسانه های مختلف فرهنگی، هنری و ای بیان کرد: در بدنه مجموعه فرهنگ و ارشاد، برنامه و حرکتی تحولی بر اساس اسناد بالادستی برنامه هفتم توسعه، سند تحول دولت، نقشه مهندسی فرهنگی کشور. و بیانیه گام انقلاب ترسیم شده است.

وی ادامه داد: امید است بتوانیم در آینده نزدیک بر اساس این سند، یک حرکت تحولی با نگاه عدالت محوری در زده ترهنگی دامی

فرخنده با اشاره به رسالت فرهنگ و ارشاد در نظارت بر المان ها و حوزه های فرهنگی شهر، بیان کرد: قرار است یک روز به عنوان نظارت و بازرسی در ادارات ارشاد نامگذاری شود تا همکاران این مجموعه با حضور در میدان نظارت، فعالیت های مختلف را انجام دهند. رصد کنند.

خروج از نسخه موبایل