جانباختن و مصدوم شدن دو جوان در پی تصادف شدید خودرو در بزرگراه بابایی

سخنگوی اداره ایمنی آتش نشانی استان تهران اعلام کرد که در یک تصادف در بزرگراه بابایی یک نفر کشته و یک نفر زخمی شده است.

سید جلال ملکی در گفت وگو با گزارشگر یک اظهار داشت: امشب ساعت 1:30 تصادف در لاین غربی بزرگراه شهید بابایی روبروی شهرک شهید بهشتی رخ داد که به سامانه 25 آتش نشانی تهران گزارش شد. پس از آن ، دو ایستگاه کاملاً مجهز به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: “در سایت مشاهده شد که پژو 16 با دو سرنشین هنگام رانندگی در این مسیر به شرق مشکوک شده و به دلایل نامعلومی زباله حمل می کند.” در این حادثه یک اتومبیل از شرق مسیر خود را ترک کرده و در کنار این بزرگراه با نرده برخورد کرده و مقداری را منهدم کرده و سپس وارد شانه راست شده و کاملا واژگون می شود.

ملکی گفت: راننده خاور صدمه زیادی ندید و خودش از ماشین پیاده شد اما به ماشین 26 و دو سرنشین آن ، یک زن حدود 4 سال و یک مرد حدود 24 سال آسیب زیادی وارد کرد. پیر گیر افتاده در ماشین.

“آتش نشانان از این دو محافظت کردند و همزمان آنها را نجات داده و تحویل عوامل اورژانس دادند. بازرسی ها نشان داد که متأسفانه زن جوان فوت کرده و آقای جاوا به شدت زخمی شده است.”

ملکی گفت: عوامل شهرداری محلی نیز در محل حضور داشتند و به دلیل نشت بنزین در محل و تخلیه سطل زباله و زباله از کامیون زباله ، سعی در پاک سازی محل داشتند.

به گفته وی ، خودرو به مکان امنی منتقل و ترافیک ایجاد شده توسط مأموران پلیس راهور برطرف شد. این مکان ظرف چند دقیقه به مامور پلیس راهور تحویل داده می شود تا علت حادثه را بررسی کند.

وی در پایان گفت: “در این فصل که امسال باران می بارد ، از راننده می خواهم تا حد ممکن مراقب باشد ، مسیر را با سرعت مطمئنه حفظ کرده و مسافت های ایمن را در نظر بگیرد.”

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل