جای یک پیشکسوت در کادر فنی استقلال خالی است؟

یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال گفت: حضور یک پیشکسوت استقلالی در کادر فنی آبی ها می تواند شرایط خوبی را برای این تیم ایجاد کند.

فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با گزارشگر یک، درباره عملکرد آبی های پایتخت در سه هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: در هفته اول آن را دریافت خواهید کرد. برای جلوگیری از بروز مشکل در روز آخر، باید امتیازات خود را اکنون ذخیره کنید. فرهاد مجیدی الان حالش خوب است و آقای. مدیران آجورلو مطمئن شدند آبی ها شروع خوبی در فصل داشته باشند.

وی ادامه داد: سرمربی وقتی می دانست سه سال دیگر در تیم خواهد بود خیالش راحت شد. حواشی متوالی باعث شد استقلال در فصل قبل به اهداف خود نرسد اما حالا مجیدی نسبت به گذشته وضعیت بهتری دارد و تنها با توجه به شرایط فنی تیم بسیار باتجربه است. آقای. حضور بیژن طاهری بسیار موثر بوده و به نظر من اتفاقات خوبی هم افتاد.

فلاحت زاده از تاثیر دو بازیکن خارجی جدید استقلال یعنی کوین یمگا و رودی زستد گفت: حضور این بازیکنان سطح فنی تیم را بالا می برد و امیدواریم با حضور این بازیکنان شرایط استقلال بهتر از همیشه شود.

پیشکسوت استقلال حضور گابریل پین در کادر فنی و تاثیر او بر شرایط فنی آبی ها را برجسته کرد. وقتی مجیدی مربی را آورد، به وضوح حرف های لازم را زده بود. تا اینجای کار شاهد نتیجه گرفتن استقلال بوده ایم و قطعا تفکر این مربی تاثیرگذار بوده است. به نظر من جای پیشکسوتان استقلال در بین نیروی فنی خالی است و نیروی فنی برای قوی شدن نیاز به استقلال دارد. مثلا فردی مثل مجید نامجومطلق می تواند روی شرایط فنی یک تیم تاثیر بگذارد.

فلاحت زاده درباره وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال گفت: با حضور سردار آجورلو وضعیت باشگاه استقلال بهتر شده است. الان یک بروکر خوب اضافه شده و مشکل حل شده است. فکر می کنم کادر مدیریتی شرایط خوبی دارند و شروع قدرتمندی دارند. حالا خیال سرمربی راحت شده و تمرکزش بیشتر روی تیم است و فکر می کنم باید به باشگاه استقلال و کادر فنی تیم تبریک بگویم.

برای پاسخ به این سوال که آیا بالاخره استقلال در پایان فصل می تواند قهرمان لیگ برتر شود؟ “اینطور فکر کردن اشتباه است. زمانی که در استقلال بودم، پرسپولیس را به ضعیف ترین شکل شکست دادم، قوی بودم، اما زمان هایی بود که باختم. به نظر من نباید به کادر فنی فشار بیاورید. می دانیم آرزوی قهرمانی همیشه بوده است، اگر استقلال به همین منوال ادامه دهد، برد دور نیست و باید برای رسیدن به این موفقیت بیشتر تلاش کنیم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل