حوادث و رویداد

جریمه ۳ تا ۶ میلیونی برای پلاک مخدوش

آفتاب‌‌نیوز:

سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: ممنوعیت تردد در شب در کلانشهرهای اصفهان و شهرهای قرمز و نارنجی تحت هدایت ستاد ملی مبارزه با کرونا برطرف نشده است.

وی از شهروندان خواست تا تصاویر پلاک آسیب دیده این وسیله نقلیه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند و گفت پلیس برای دستیابی به تابعیت رانندگان متخلف را شناسایی ، احضار و مراحل رسیدگی می کند.

رئیس پلیس منطقه راهور مجازات متخلفین پلاک ، توقیف وسایل نقلیه حداقل یک ماه و جریمه نقدی 3 تا 6 میلیون راننده را به دلیل تخلف در دادگاه اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: طی سه هفته گذشته بیش از 298 وسیله نقلیه به صورت فیزیکی توقیف شده و به دلیل دستکاری پلاک و خراب شدن پلاک ، یکهزار و 998 دستگاه توقیف سیستماتیک شده است.

طبق گفته پلیس راور در استان اصفهان ، از ساعت 9 شب تا 4 صبح ، ممنوعیت های ترافیکی شبانه ادامه دارد و از اجرای قانون در برابر ترافیک غیر مجاز توسط دوربین ها و مأموران پلیس راهور یاد می شود ، زیرا مشاغل و فروشگاه ها برای جلوگیری از تخلفات زودتر در حال حرکت هستند. تأکید کرد که بسته خواهد شد شما باید در ابتدای ممنوعیت شب در محل اقامت خود باشید.

وی همچنین افزود: شهروندان مراجعه کننده به مرکز درمانی در شرایط اضطراری نگران ممنوعیت های رانندگی و جریمه ها نخواهند بود و در صورت ارائه مدارک مثبت از سوی بیمارستان جریمه منتفی خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا