عمومی

حرکت نیروی انتظامی در مسیر مکتب شهید سلیمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر یک

به گزارش ایرنا ، سردار حسین اشتری هنگام بازدید از کرمان و حضور در گلزار شهدای این شهر به اصحاب رسانه افزود: برای جوانان ما و نسلهای آینده امروز. “استخراج روشها و روشهای جدید برای منافع و مصالح کشور.

وی خاطرنشان کرد که امروز پلیس در مرز و در هر شهر و روستایی خدمت می کند و به خاطر امنیت کشور شهدای زیادی تقدیم کرده است. وی ادامه داد: پلیس راه شهید حاج قاسم سلیمانی در خدمت به مردم را ادامه می دهد.

فرمانده ناجا تأکید کرد: “ما امیدواریم که خدمتگزاران خوب سربازان و مردم یانبارکاف برای دولت باشیم ، و همان مسیری را که امنیت ، ثبات و ثبات را در جمهوری اسلامی ایجاد می کند ، طی کنیم.”

سردار اشتری در بخشی دیگر از سخنان خود با تبریک سال نو با عید سعید فطر اظهار داشت: در آغاز سال نو خدا را شکر می کنم که توفیق زیارت شهدای عزیز در این روزها را در استان کرمان داشته ایم. به ویژه سردار سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی را به روح تمام شهدای استراحت در منطقه می فرستیم.

همچنین امروز (چهارشنبه) در جلسه پایگاه مشترک امام رضا (ع) و نوروز 1400 ، معاون عمرانی استاندار کرمان ، معاون عمرانی استاندار کرمان ، از خدمات پلیس محلی برای کاهش جرم قدردانی کردند. امنیت را بهبود می بخشد.

دکمه بازگشت به بالا