خبر خوب برای شرکت‌های دانش‌بنیان

یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت مادر صندوق حمایت از صنایع پیشرفته (SAHA) از امضای تفاهم نامه همکاری بین این صندوق و معاون تحقیقات ، فناوری و نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: با توجه به این واقعیت که برخی از دانش بنیان ها و شرکت های فناوری مجبور به ترک دانشگاه برای تکمیل کالج ، گذراندن دوره تأسیس و بلوغ برای پیوستن به صنعت هستند ، می تواند این فضا را فراهم کند.

به گزارش گزارشگر یک ، تفاهم نامه همکاری بین شرکت مادر صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنعت فناوری پیشرفته و معاون تحقیقات ، فناوری و نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی توسط دهقانی فیروزآبادی ، معاون تحقیقات ، فناوری و نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی و یکی از اعضای هیئت مدیره امضا شد. پشتیبانی از صنایع پیشرفته رسیده است.

شهید ابنار ، عضو هیئت مدیره ساها ، در مورد این تفاهم نامه موارد زیر را گفت: “در چارچوب این تفاهم نامه ، خدمات بین صندوق و دانشگاه آزاد در بخشهای مختلف ارتقا می یابد ، و با توجه به اینکه بودجه تحقیق و نوآوری مجموعه جدیدی است ، در صنایع پیشرفته در دسترس است و برخی از دانش بنیان و شرکت های فناوری دانشگاه را ترک می کنند. با توجه به اینکه شما نیاز به ترک دانشگاه و انتقال به صنعت دارید ، می توانید این فضا را تأمین کنید.

“علاوه بر تسهیلات و تضمین های صندوق کمک به صنعت پیشرفته ، ارزیابی برنامه ریزی و خدمات خبره نیز در دستور کار قرار دارد که این کار از طریق یک تخصص تخصصی با سابقه برجسته انجام می شود. با این حال ، موسسه حرفه ای ما هنوز مورد نیاز است. افراد و شرکتهای شایسته ای در این زمینه وجود دارند که می توانند به طور رایگان از صلاحیت های دانشگاه استفاده کنند و در قالب این یادداشت می توانند در زمینه ارزیابی و برنامه های کارشناسی نیز به دانشگاه خدمات ارائه دهند.

به گفته اعضای هیئت مدیره Saha ، تعریف و ایجاد خط کارگزاری برای این صندوق در قالب قرارداد می تواند شرکت های دانش بنیان را که موضوعات اصلی نقدینگی هستند ، تحت پوشش قرار دهد.

مهدی فرنیان ، عضو هیئت مدیره و مدیر اجرایی و مالی Saha نیز در این جلسه گفت: شروع به تعامل کنید.

دهقانی فیروزآبادی ، معاون تحقیقات ، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: “در یک سال و نیم گذشته از زمانی که معاون تحقیقات ، فناوری و نوآوری را تأسیس کردیم ، معتقدیم و معتقدیم که دانشگاه ها باید وارد نسل سوم کارآفرینی شوند و با آنها تعامل داشته باشند.” . اگر شما سازنده شرکت هایی مانند شرکت مادر Advanced Industry Support Fund هستید ، امیدواریم این مشکل تسریع شود.

بهزادی پور ، مدیر مرکز کارآفرینی و رشد دانشگاه آزاد اسلامی نیز امیدوار است بتواند با امضای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه و صندوق حمایت از صنایع پیشرفته صنعت ، تسهیلاتی را در اختیار شرکت های توسعه دهنده دانشگاه و این صندوق حمایت از صنایع پیشرفته قرار دهد. شرکت دانشگاه متقاضی می تواند ضمانت های معتبر لازم را ارائه دهد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل