خدمات هلال احمر به زائران ایرانی خانه خدا تا زمان بازگشت آخرین زائر ادامه دارد

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمانا از شماری از زائران ایرانی بستری در بیمارستان نور عربستان سعودی عیادت کرد و گفت که خدمات رسانی جمعیت هلال احمر تا زمان بازگشت تمام زائران ادامه خواهد داشت.

به گزارش گزارشگر یک، پیرحسین کولیوند صبح امروز برای عیادت چند تن از حجاج ایرانی در بیمارستان نور عربستان سعودی حضور پیدا کرده بود، با رئیس این بیمارستان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

کولیوند در این دیدار با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر کشورمان در حج 1403 گفت:‌خدمات جمعیت هلال احمر در مکه مکرمه و مدینه منوره تا زمان بازگشت آخرین زائران ایرانی با قوت ادامه خواهد داشت و خوشبختانه تعامل خوبی نیز با طرف عربستانی داریم. 

رئیس بیمارستان نور عربستان نیز در جریان این دیدار از خدمات جمعیت هلال‎‌احمر ایران در مدینه و مکه تقدیر و تشکر کرد و گفت: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هلال‏ احمر جمهوری اسلامی، بهترین خدمات درمانی را نسبت به سایر کشورهای اسلامی‌به حجاج خود ارائه می‌دهند.

رئیس بیمارستان نور عربستان سعودی، در این دیدار قول مساعد داد تا حجاج ایرانی بستری در این بیمارستان که نیاز به جراحی دارند، خارج از نوبت عمل شوند تا زمان کافی برای انجام اعمال خود داشته باشند.

عیادت رئیس جمعیت هلال احمر از زائران ایرانی بستری در بیمارستان نور عربستان

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل