خوشحالیم بانوان ما در یک سال دو بار تاریخ سازی کردند/ در وزن هفتم باید برنز ما به طلا تبدیل می‌شد!

باید نسبت به نتایج پسران کالبدشکافی انجام دهیم

رییس فدراسیون تکواندو گفت: از اینکه دختران ما توانستند در یک سال دو بار تاریخسازی انجام دهند بسیار خوشحالیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، هادی ساعی در پایان مسابقات تکواندو قهرمانی جهان اظهار داشت: مسابقات جهانی بالاترین سطح در دنیا است و این رقابت‌ها اهمیت زیادی داشت به واسطه اینکه آخرین رویداد جهانی پیش از المپیک بود و کنار آن هم پنجاهمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی محسوب می‌شد.

وی افزود: رقابت‌ها بسیار سنگین بود، اما خداراشکر توانستیم در بخش بانوان تاریخ سازی کنیم. ناهید کیانی اولین طلای جهان را برای ایران به دست بیاورد و کنار آن هم روی سکو قرار گرفتیم و به عنوان پنجمی جهان رسیدیم. در سال گذشته نیز به مقام نخست قهرمانی آسیا دست پیدا کردیم تا بتوانیم ظرف یک سال ۲ تاریخ سازی بزرگ را رقم بزنیم و از این بابت خدا را بسیار شاکریم.

رییس فدراسیون تکواندو ادامه داد: ما این قهرمانی و افتخارآفرینی‌ها را تقدیم تمام مردم خوب ایران زمین می‌کنیم.

ساعی درباره عملکرد تیم پسران ایران عنوان کرد: ما مقداری با بدشانسی مواجه شدیم و شاید یکی از مدال‌های برنز ما باید در وزن هفتم به طلا تبدیل می‌شد و در این مورد کم لطفی به ما صورت گرفت. همچنین بچه‌های ما برخی از آن‌ها عملکرد خوبی نداشتند. خودمان به این موضوع واقف هستیم و تلاش زیادی خواهیم کرد تا کالبدشکافی خوبی انجام دهیم که چرا در برخی اوزان این اتفاقات صورت گرفت و سعی می‌کنیم هر چه زودتر این مشکل را برطرف کنیم.

خروج از نسخه موبایل