داورهایی که زایران اربعین نباید با خود ببرند / الزام به همراه داشتن نسخه پزشک در عراق برای داروهای ممنوعه

داورهایی که زایران اربعین نباید با خود ببرند / الزام به همراه داشتن همراه داشتن هادی عرون این نباید با خود برند داورهایی باشد که

مسئول بازرسی معاونت غذا و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از الزام داشتن نسخه پزشک برای داروهای ممنوعه توسط زایران اربعین حسینی خبر داد و گفت: زایران اربعین حسینی نسخه داروی دارو برای داروهای ممنوعه را همراه خود داشته باشید تا مشکلی برای آنها در کشور وجود داشته باشد. عراق پیش نیاید.

به گزارش خبرنگار گزارشگر یک از اهواز، محمد ممتحنی امروز با اشاره به الزام داشتن نسخه برای داروهای ممنوعه در عراق، پزشک اظهار کرد: زایران اربعین حسینی نسخه همراه دارو برای داروهای ممنوعه را داشته باشد تا مشکلی در کشور عراق پیش نیاید.

او با بیان اینکه چه داروهایی را حمل می‌کند که از نظر دولت عراقی مصرف می‌کنند، در سفر به این کشور ممنوع است، گفت: بیماری زایران که از داروهای اعصاب و روان به‌عنوان داروهای کنترلی استفاده می‌کند، حتماً برای حمل داروهای مورد نیاز خود در سفر به آن را مصرف کنید. عراق، نسخه پزشک همراه داشته باشند تا در صورت کنترل ماموران در گیتشهای شورودی که ین ش.

مسئول بازرسی داروی معاونت غذا و داروی دانشگاه پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: زایران اربعین حسینی بدانند بر اساس قوانین کشور عراق برخی از داروها توسط برخی از داروها می‌شود.

این پزشک داروساز در پایان بیان کرد: داروهای اکسپکتورانت کدیین، ترامادول، هیدرومرفین، پتدین، فلورازپام، متادون، کلونازپام، مورفین، اگزازپام، دیازپام، بوپرنورفین و انواع مواد مخدر به عنوان داروهای ممنوعه می‌شوند./انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

خروج از نسخه موبایل