دایی و اورتون، رویایی مثل گل میلان

حتی اگر عموی شما به اورتون نرود ، نمی توان این خبر را کنار گذاشت. همه نتایج فوتبال در زمین برگزار نمی شود. ما به یک مدیر نیاز داریم که زبان بین المللی را بلد باشد و به شما کمک کند تا به بالاترین سطح فوتبال جهان راه پیدا کنید. بودن؛ حتی اگر عده ای در ایران با گویش او صحبت کنند ، ساده لوحی و حسادت به همه موفقیت های او “موفق باشید” گفته می شود! خواندن.

به گزارش گزارشگر یک ، احسان محمدی عصر روز چیست او نوشت: “در سپتامبر 1999 ، وقتی هرتا برلین برای مسابقه با میلان ، آلمان به ورزشگاه سن سیرو رفت ، نیمه شب ما را به تلویزیون میخکوب کردند تا خدا بتواند ما را در آغوش بگیرد و علی دایی می تواند بدرخشد. میلان تیم خوبی داشت. آبوتي ، كاستاكورتا ، پائولو مالديني ، آيالا ، گتوزو ، آلبرتيني ، لئوناردو ، بيرهوف ، شوچنكو و … اما هيچ خبري از ستاره ها نبود به جز گابور كراولي كه در دروازه شلوار گشاد پوشيده بود ، توماس هلمر 34 ساله و سباستيان ديزلر 19 ساله بود. سالها و مایکل پریتز و داریوش ووگ نیز آخرین سالهای فوتبال بودند مهمترین ستاره برای ما پسری 30 ساله از اردبیل با پیراهن شماره 9 بود.

اگرچه میلان کنترل بازی را در دست گرفت ، اما در دقیقه 69 و هنگامی که دایی شروع به کار کرد ، توماس هالو دانمارکی به تیم اضافه شد تا جای او را بگیرد ، آندرس گلیمین پیترو که به جای او به ترکیب تیم اضافه شد ، مخالفت نکرد و از روی شانه آویزان شد ، اما ضربه پای چپ علی دای به لرزه درآورد. انجام شده. . باورم نمی شد. این مهمترین گل زده یک بازیکن ایرانی در اروپا بود.

علی دایی شناسنامه فوتبال ایران است ، حتی اگر عصبانیت او را دوست نداشته باشیم. حتی اگر از اعتراضات او به زمین ، داور ، اتحاد ، کیفیت توپ و … رنج ببریم. وی مهمترین بازیکن تاریخ فوتبال ما است و مدتهاست که به عنوان امتیازآورترین بازیکن ملی بیش از سایر بازیکنان جهان شناخته می شود. این یک رکورد است که رونالدو احتمالاً از خواب بیدار خواهد شد ، اما این نیز سرگرم کننده است.

کیکر شب گذشته نوشت که اورتون به استخدام علی دایی علاقه نشان داده است. عمو و اورتون؟ اگر عید یا آوریل باشد ، احتمالاً فکر می کنید دروغ است ، اما لگد زدن منطقی است و شوخی نمی کند. مالک اورتون اردوان فرهاد مشیری است. میلیاردر ایرانی که در بخشهای فولاد و انرژی در انگلیس و روسیه کار می کند. شاید این نقطه اتصال باشد.

وقتی صحبت از اورتون می شود ، ما در مورد یک تیم 142 ساله صحبت می کنیم و اکنون کارلو آنچلوتی را به عنوان مربی در اختیار داریم. تیم هایی که ستارگانی مانند وین رونی ، دانکن فرگوسن ، گری لینه هاکر ، دیکسی دین ، ​​گراهام شارپ ، تیم هوارد ، فیل نویل ، روملوس لوکاکو ، میکا آرتتا ، مروان فلینی و … در تاریخ و اکنون خامس رودریگز کلمبیا پوشیده اند.

آنها فصل گذشته به دلیل آبی و تافی (Candy) شناخته شده اند ، در لیگ تیم های انگلیس 20 تیم دوازدهم را از آن خود کردند اما با کسب 9 عنوان قهرمانی در لیگ انگلیس ، 5 جام حذفی و 1 جام برندگان جام اروپا افتخار می کنند.

برخی اظهار داشتند که بعید است دایی به دلیل قوانین سختگیرانه لیگ برتر جزیره در کنار کارلو آنچلوتی نیمکت نشین شود و دایی به عنوان عضوی از تیم مدیریت باشگاه در خط هافبک جذب خواهد شد زیرا تجربه مربیگری زیادی در سطح بین المللی ندارد. این انتظار از او ناپدید می شود. با این حال ، شما باید از این واقعیت خوشحال باشید که ایرانیان با هر عنوانی در جهان فوتبال شناخته شده هستند.

کشورهای حاشیه خلیج فارس در زمینه مدیریت فوتبال سرمایه گذاری کرده اند و اکنون در منچسترسیتی ، پاری سن ژرمن و حتی آرسنال تأثیرگذار هستند و علاقه زیادی به تیم لالیگا نشان می دهند و ما آرزو داریم برخی موقعیت های موثر در AFC را بدست آوریم. ما باید از حقوق خود دفاع کنیم و از همه اینها در شبکه های اجتماعی شکایت نکنیم.

حتی اگر این اتفاق نیفتد و عموی شما به اورتون نرود ، نباید همین خبر را بگذارید. همه نتایج فوتبال در زمین برگزار نمی شود. ما به یک مدیر نیاز داریم که زبان بین المللی را بلد باشد و به شما کمک کند تا به بالاترین سطح فوتبال جهان راه پیدا کنید. بودن؛ حتی اگر بعضی از مردم ایران با گویش او صحبت کنند ، ساده لوح و حسود باشند ، به همه موفقیت های او “موفق باشید” گفته می شود! “بگذارید آن را بخوانند.”

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل