در سفر یک روزه وزیر بهداشت به اصفهان چه گذشت؟

گزارشگر یک/اصفهان دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت صبح امروز سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در جریان سفر یک‌روزه خود به شهرستان‌های خوانسار و گلپایگان، با حضور در گلزار شهدای روستای ورزنه با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

بازدید از پروژه مرکز درمانی خیریه آیت‌الله گلپایگانی گوگد، رونمایی از یک دستگاه آمبولانس جدید پایگاه اورژانس شماره یک گلپایگان، بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان، آغاز عملیات ساخت مرکز جامع خدمات سلامت تاج‌داری گلپایگان، بازدید از محل احداث بیمارستان جدید شهرستان خوانسار، دیدار با آیت‌الله ابن‌الرضا و بازدید از بیمارستان فاطمیه خوانسار و پایگاه اورژانس ۱۱۵ از جمله برنامه‌های وزیر بهداشت در این سفر یک‌روزه بود.

دکتر عین‌اللهی در ادامه سفر یکروزه خود به گلپایگان و خوانسار از بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان بازدید کرده و طی این بازدید به مطالبات مردمی گوش سپرد.

 کمبود پزشک متخصص در بیمارستان امام حسین (ع) از مهم‌ترین مطالبات مردمی بود که با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح شد. به گفته تعدادی از مراجعان، این بیمارستان اکنون فقط در روزهای محدودی پزشک متخصص در بیمارستان حضور دارد.

در ادامه پس از افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی حوزهٔ درمان شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار با حضور وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری گلپایگان، از یک دستگاه آمبولانس تویوتا هایس مدل ۲۰۲۳ رونمایی شد و این آمبولانس به ظرفیت ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان افزوده شد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل