دو فوتی در زلزله تهران/استفاده از امدادهای پهپادی برای هلال احمر و اورژانس

استاندار تهران گفت: “شب گذشته با همکاری وزارت ورزش و جوانان ، درهای 17 مرکز ورزشی باز در تهران برای اسکان موقت باز شده است اما لازم نیست اما این آمادگی به این معنی است که باید چنین شرایطی برای شرایط آماده شود.” .

به گزارش گزارشگر یک ، انوشیروان محسنی بندپی اظهار داشت: زمین لرزه ای به بزرگی 2.9 ریشتر ساعت 11:30 شب گذشته رخ داد. زمین لرزه دوم گفت: این منطقه جنوب تهران و مازندران و برخی استانهایی مانند البرز را تحت تأثیر قرار داده است.

وی افزود: پس از زمین لرزه تیم های امدادی ، خدماتی ، اضطراری و مهتابی مرطوب فعال شده اند. تیم نجات بلافاصله به شهر زلزله زده گسل مزه اعزام شدند. خوشبختانه خسارت مالی یا شخصی در اثر زلزله وارد نشده است و تاکنون دو نفر در اثر عوارض غیر زلزله جان خود را از دست داده اند. و حمله قلبی (ترس از زمین لرزه).

ونداپی تأکید کرد: هیچ مشکلی ویژه برای شهروندان تهرانی گزارش نشده است.

استاندار تهران گفت: “به استثنای دو نفر که در بیمارستان معالجه می شوند ، بقیه مجروحان با سرپایی به خانه رفتند.”

وی گفت: “پس از زلزله ، بیش از 40 پس لرزه را ثبت کردیم. تصادف اولیه به این دلیل بود که این زمین لرزه از 2.9 به 5.1 افزایش می یابد ، اما تهیه تیم برای ارائه خدمات امدادی و امداد مهم بود.” آنها ذخیره می شوند. یک پناهگاه اضطراری و یک انبار هلال احمر آماده غذا برای مردم است. در صورت قطع شاخه های آب مخازن مناطق دیگر پایتخت نیز آماده تأمین آب منطقه هستند.

بندپی تأکید کرد. دیشب با همکاری وزارت ورزش و جوانان ، تهران نیازی به درهای 17 مرکز ورزشی باز ندارد بلکه برای اسکان موقت باز شده است ، اما این آمادگی به این معنی است که ما باید برای چنین شرایطی آماده شویم. با این حال ، با توجه به ویژگی هایی مانند تراکم جمعیت و ساختمان های بلند ، تهران برای مقابله با این پدیده باید در درازمدت اقدامات ویژه تری انجام دهد. یکی از آنها تسکین هواپیماهای بدون سرنشین برای در نظر گرفتن هلال احمر و خدمات اضطراری است ، زیرا زمین لرزه ها بسته به بررسی ، اغلب در صبح یا نیمه شب رخ می دهد.

استاندار تهران با اشاره به برنامه شهرداری تهران گفت: “ما می خواهیم یک” برنامه “برای ارتقاء دانش و آگاه سازی مردم برای محافظت از آنها در برابر چنین پدیده هایی”.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل