راه‌آهن لرستان یکی از پروژه‌های بزرگ پیچیده و طاقت‌فرسای عمرانی کشور است

گزارشگر یک / لورورت وزیر راه و شهرسازی گفت: راه آهن لرستان یکی از اصلی ترین پروژه های پیچیده کارکنان مهندسی عمران است.

محمد اسلامی عصر چهارشنبه چهارم ژوئیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه کمربندی دورود 160 میلیارد اعتبار اعتبار طلب کرده است که براساس خلاصه تصمیم گرفته شد. بیایید پیاده سازی کنیم

وی گفت: براساس این طرح ، پروژه را طی دو سال تکمیل می کند. وی ادامه داد: همچنین یک گام اولیه برای بهره برداری اولیه این پروژه توسط همکاران ارائه شده است و این گروه برای این پروژه بکار رفته است. دولت دوازدهم را خاتمه دهید.

وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدواریم ظرفیت بودجه ای که امسال وجود دارد را در نظر بگیریم ، آماده سازی این پروژه و ایجاد یک پیمانکار صالح در پروژه ذکر شده برای تحقق وعده های مربوط به جاده های اصلی و روستایی استان.

وی همچنین به وضعیت پروژه بزرگراه خرم آباد – اراک اشاره کرد و گفت: ما قول می دهیم امسال این پروژه را عملیاتی کنیم و قسمت اول این پروژه از جمله کرام آباد بروو جرد را در دهه اول سال افتتاح خواهیم کرد. .

اسلامي پروژه راه آهن لرستان را يكي از پيچيده ترين پروژه هاي توسعه كشور توصيف كرد و براساس برآوردها ، يادآور شد كه 300 ميليون تومان بايد در دو سال گذشته در اين پروژه استفاده شود.

اسلامی اظهار داشت: ما به دنبال یک الگوی تأمین اعتبار برای این پروژه هستیم و اگر توجیه اقتصادی این پروژه فراهم شود ، ما آن را به سرعت اجرا خواهیم کرد و آن را در دستور کار قرار می دهیم.

وی افزود: مهمترین بخش پروژه راه آهن اتصال الیگودرز با راه آهن دولتی است که نسبت به بخش ازنا 60 درصد پیشرفت دارد. “ما این پروژه را به یکی از اولین پروژه ها تبدیل کردیم.”

پروژه لرستان یک پروژه درگیری داخلی است و وزیر راه و شهرسازی که ادعا می کند باید زمین مردم را خریداری کند ، گفت: “این یکی از دلایلی برای تمدید پروژه اصلی است.”

وی افزود: امیدواریم با کمک واسطه گری استاندار و مشارکت مردم و کمک فرماندار راه حلی برای تسهیل اختلافات املاک و خرید اراضی ملی پیدا کنیم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل