راه‌اندازی سامانه رصد ارائه سرویس دسترسی پهن باند به شبکه ملی اطلاعات

معاون دستیار وزیر ارتباطات پستی و فناوری اطلاعات در سازمان تنظیم مقررات بی سیم از امکان نظارت بر این برنامه ها و کیفیت ارائه خدمات منزل از طریق یک سیستم نظارت خبر داد و به تغییر در رویکردها و نیازهای شبکه های ملی اطلاعات اشاره کرد و به رفع مشکلات در شبکه های پهن باند خانگی اشاره کرد. .

به گزارش گزارشگر یک ، مجید حقی با اشاره به شیوع بیماری عروق کرونا ویروس قلب و رویکرد تغییر در تحویل و دریافت خدمات ، گفت: بود. یکی از مراحل موجود در این زمینه تهیه یک برنامه زمانبندی خدمات واضح است و به اپراتورها اجازه می دهند به درخواست ها پاسخ دهند و خدمات مورد نظر را با نرخ مناسب ارائه دهند.

وی توضیح داد که وی برای نظارت بر نحوه ارائه خدمات ، یک پنجره واحد در این زمینه تعریف کرده است. “با شروع این سرویس ، مشتریان خدمات منظم می توانند درخواست ها را از طریق این پنجره واحد ارسال کنند و همزمان گزینه هایی را از محل سرویس مورد نظر خود انتخاب کنند.” آنها چرخه را انتخاب می کنند. به طور همزمان با این سیستم ، مشتریان می توانند از سیستم تنظیم فشار به علاوه آژانس نظارتی برای آگاهی از سایر اپراتورها در مورد تاریخ ارائه خدمات خود استفاده کرده و گزینه ها و دستورالعمل های بهتری را دریافت کنند .پس از این مرحله ، درخواست مشتری به اپراتور ارائه می شود و طبق برنامه تعیین می شود. . گزارش های عملیاتی را از اپراتورها دریافت کنید.

معاون امور نظارتی وایرلس با بیان اینکه ارائه دهندگان خدمات باید طبق برنامه های مشخص شده به درخواست ها پاسخ دهند ، گفت: همه خدمات به موقع هستند ، اگر تأخیر یا مشکل ارائه شود ، اپراتورها مسئول هستند.

حقي xdslplus.ir را به عنوان آدرس وب اين سيستم اضافه كرد و افزود: “یکی از مزایای این سیستم این است که اپراتور تصمیم می گیرد که چرا تأخیر در ارائه خدمات وجود دارد. از آنجا که کلیه درخواست ها از یک سیستم ارسال می شود ، می توانیم مشکلات و معایب را برطرف کنیم.” وجود دارد.

وی با اشاره به کمبودهای بخش خدمات اینترنتی خانگی گفت: “دلیل این امر عدم ارائه خدمات به موقع و باکیفیت است ، بنابراین این سرویس قابل اطمینان و ارزانتر از سایرین است.” آنها روش خوبی برای استفاده بهتر از این سرویس دارند و اگر زمان دریافت و کیفیت خدمات مناسب باشد ، مردم از آن استقبال بیشتری می کنند.

معاون خدمات پستی و فناوری اطلاعات آژانس تنظیم مقررات بی سیم با اشاره به اینکه بیشتر شکایات در بخش ارتباطات ثابت مشمول خدمات دایره ای است ، افزود: خدمت.

حقی یادآور رویکرد وزارت ارتباطات در جهت ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده است. طبق دستور وزیر ارتباطات ، کلیه مشترکین کشورهایی که مشکل کیفیت خدمات ثابت را دارند ، توسط شورای دولتی و مدیران کل ICT کنترل می شوند. اگر خط نیاز به تعمیر یا تعمیر داشته باشد ، تسریع می شود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل