اجتماع

راه اندازی سامانه جامع مدیریت اجرایی اتاق اصناف در پایتخت

اداره امنیت عمومی و نظارت پلیس امنیت پایتخت با همکاری اداره امنیت عمومی و نظارت پلیس تهران از راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت اجرایی اتاق اصناف خبر داد و با اجرای این سامانه ، شهروندان دارای مجوز هستند.

به گزارش گزارشگر یک ، سرهنگ نادر مرادی او ضمن توضیح جزئیات این خبر ، گفت: دیروز در همایش اصناف تهران ، جلسه‌ای با اعضای تصمیم گیرنده اصناف تهران و اتحادیه های مرتبط برگزار شد و تصمیم به ایجاد سیستم جامع مدیریت مدیریت اصناف سرمایه گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات مدیران صنعت موضوع صدور پروانه کسب و کار وقت گیر و موارد مرتبط با آن است. سرانجام مقرر شد سیستم جامع مدیریت مدیریت اصناف راه اندازی شود.

معاون هدف نظارت بر فضای عمومی پلیس امنیت مصرف آب گفت: با توجه به هدف اصلی راه اندازی سامانه جامع مدیریت اصناف ، گفت: تسهیل و سرعت بخشیدن به مراحل اداری و حقوقی ، اخذ مجوز پروانه کسب و کار و هزینه اپراتورهای کلاس اتحادیه ها را کاهش و شناسایی کنید. این سیستم است.

علاوه بر این ، مرادی تأکید کرد: در اولین گام برای شروع این سامانه ، دریافت کد پستی برای واحدهای صنفی در اولویت قرار دارد و با دریافت کد پستی ، واحدهای صنفی احداث می شود.

او توضیح داد: سیستم جامع مدیریت اصناف به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شده است که دستگاه ها و سازمان های داوری می توانند همزمان به این سیستم دسترسی پیدا کنند ، در مورد روند صدور مجوزها به آنها اطلاع دهند و نامه یا مبادله نامه ارسال کنند. نه

معاون نظارت بر مردم پلیس امنیت پایتخت خاطرنشان کرد: کلیه بهره برداران در سطح اتحادیه می توانند از امروز از ابتدای کار به یک سیستم جامع مدیریت اصناف مراجعه کنند.

به گفته پایگاه اطلاعات پلیس ، وی به این نتیجه رسیده است که “این سیستم در ابتدا به عنوان خلبان در تهران اجرا خواهد شد و از بین بردن نقایص احتمالی ، برآورد نتایج و اجرای آن در سراسر کشور پس از اتمام پروژه”.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا