رییس هیات پزشکی ورزشی آذربایجان‌غربی انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری گزارشگر یک از آذربایجان‌غربی، مجمع انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان با حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی برگزار و حمید جنگی به عنوان رییس هیات انتخاب شد.

در این مجمع جنگی ۱۰ رای از ۱۰ رای ماخوذه را کسب کرد.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ورزش استان در مسیر شکوفایی و توسعه قراردارد و شاهد هستیم همکاران در ادارات و هیات‌های مختلف گام‌ها و قدم‌های خوبی در سطوح مختلف برداشته و توسعه همگانی‌ ورزش  و حجم برنامه‌ها نیز قابل توجه بوده است بطوریکه فقط امسال در توسعه ورزش همگانی شاهد مشارکت بیش از یک میلیون نفری بوده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: بیش از ۱۵ هیات ورزشی استان در ردیف ممتاز و درجه یک کشور قراردارند و انتظار داریم هیات پزشکی ورزشی استان بتواند با توجه به ظرفیت شهرستان‌ها بتواند رشد و ارتقا یابد.

غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی نیز گفت: نظم و انضباط مالی در این هیات از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار داریم با انتخاب رییس جدید هیات استان شاهد رشد و ارتقای هیات استان آذربایجان‌غربی باشیم.

نوروزی خاطر نشان کرد: پوشش مسابقات ورزشی با حضور نماینده پزشک از این هیات یکی از مهم‌ترین اهداف مدنظر در هیات هاست و هیات باید توجه به شهرستان‌ها را مدنظر قراردهد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل