سازمان لیگ فوتسال فرد تمام وقت می‌خواهد/ اتفاقاتی که برای فخیم در مس افتاد به من ربطی ندارد

در گفت‌وگو با آنا

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: هر فردی که برای مدیریت سازمان شرود وگ فوتسال آنت مود دام

محمد کشاورز در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره دیدار تیمش با مس سونگون ورزقان که تقابل تیم های دوم و اول جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال است، گفت: این دیدار می تواند مسابقات دیگر فصل را برای ما مهم باشد و ۳ امتیاز دارد. امیدوارم بازی خوبی از آب درآید و هر کسی که بینده باشد بازی از تماشای آن لذت است امیدوارم بازی از آب درآید و هر کسی باشد. الحمدالله شرایط خوبی داریم و بچه‌ها سخت و با انگیزه تمرین می‌کند. احتمال و محرومی نداریم و همه بازیکنان را در اختیار داریم. امیدوارم بتوانیم بازی با کیفیت را در مقابل تیم خوب مس سونگون انجام دهیم.

**مقابل مس سونگون به دنبال پیروزی هستیم

سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان درباره کسب پیروزی در مصاف با مس سونگون از تیمش را با صدرنشین لیگ برتر به یک امتیاز کاهش می‌دهد، عنوان کرد: نمی‌توان بازی را کتمان کرد. ۳ امتیاز همه بازی‌ها برای گیتی پسند مهم است. در تمام بازیهای داخل و خارج از خانه به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم. در بازی با مس سونگون هم به دنبال کسب امتیاز هستیم. خیلی هم دوست داریم فوتسال خوب و قابل قبولی ارائه کنیم. در کنار آن هم اگر نتیجه به سود ما باشد خیلی خوشحال شدم و به دنبال کسب پیهوز

**در ماجرای جدایی فخیم میزبان نمی‌کنم

کشاورز در مورد انتقال فرهاد فخیم از مس سونگون به گیتی پسند که با سروصدا همراه بوده است، بیان کرد: نقل و انتقالات میان باشگاه‌های گیتی پسند و مس سونگون اتفاق تازه‌ای نیست. به نفرات دو تیم نگاه کنید می‌بینید که افراد زیادی از تیم قبل و ندر گیتی مسندود نر گیتی پسید می‌بینید که نفرات دو تیم نگاه کنید که افراد را ببینید. نگاهم به این اتفاق حرفه ای و ساده است. بازی‌های حرفه‌ای را می‌بیندو تیم شان را انتخاب می‌کنند. فرهاد فخیم بازیکن بزرگی است و من اصلاً در اتفاقات قبل نمی‌کنم. موضوع جدایی او از مس سونگون به من ارتباطی ندارد. فخیم سالیان زیادی در تیم ملی بازی کرده است. نه می‌خواهم بدانم چه اتفاقی برای او در مسافت افتاده و نه به من ربطی دارد. چیزی کهای م اه ی ا ه ه ه ا ا ا ا ا ا ا ا ش ش ش ی ر ب ب زیای قای ب ای ق ای.

**فوتسال آدم تمام وقت می‌خواهد

سرمربی تیم گیتی پسند در مسابقات قهرمانی آرش جابری از ریاست سازمان لیگ فوتسال و احتمال حضور احسان اصولی به عنوان رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال که با انتقادهایی صورت گرفت، مشخص کرد: با تجربه‌هایی که در سال‌های حضور در فوتسال از زمانی که بازیکنی تا به حال حضور داشت. حال که مربی هستم، سازمان لیگ فوتسال آدمی تمام وقت را می‌خواهد. هرکس بیاید و ببرد به فوتسال کمک کند روی چشم، چیزی که من در سازمان لیگ می‌دانم و می‌توانم بگویم این است که ما برای سازمان لیگ یک آدم تمام وقت می‌خواهیم. سازمان لیگ کار زیاد و بسیار مهم دارد. همه حرفم این است که هر کسی می‌تواند تمام وقت در خدمت فوتسال باشد تا همه حرفم را بزنند این است که هر کسی می‌تواند باشد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل