سیر تا پیاز افزایش حقوق سربازان/ آیا حقوق سربازی بازهم زیاد می‌شود؟

اواسط این هفته بود که کارکنان نیروهای مسلح از افزایش حقوق نظامیان خبر دادند و رئیس فعلی افسر کارکنان ستاد نیروهای مسلح جزئیات این افزایش را توضیح داد. حقوق سرباز

به گزارش گزارشگر یکسردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد ارتش در مصاحبه با گزارشگر یک اعلام کرد که حقوق سربازان در سال 1400 افزایش می یابد. به زودی او منتظر خبری شد که مورد توجه سربازان و افزایش دستمزد قرار گرفت. این انتظار البته مدت زیادی طول نکشید و قبل از ظهر سه شنبه 20 آوریل ، کارکنان نیروهای مسلح اعلام کردند که حقوق سربازان افزایش یافته است.

بر اساس این اعلامیه ، با توجه به همکاری کارکنان نیروهای مسلح و دولت و کنگره ، متوسط ​​حقوق سربازان از آوریل سال جاری از 440،000 نفر در سال 1399 به 1500 نفر در 1400 افزایش یافته است. . در حال حاضر ، حداقل حقوق پرداختی به کارمندان ذکر شده در منطقه عادی 1 میلیون Sat و 50،000 Sat ، حداکثر 4 میلیون Sat در منطقه عملیاتی است. علاوه بر این اعلام شده است که مشمولان متاهل و سربازان نخبه بر اساس قانون خدمات کشوری معادل 100٪ حقوق و دستمزد پرداخت می کنند و این مبلغ علاوه بر حقوق و پاداش ، در منطقه عمومی و سایر مناطق 2 میلیون تومان است.

تجزیه حقوق و دستمزد سرباز

امیر غلامرضا رحیمی پور ، رئیس منابع انسانی ستاد نیروهای مسلح در مصاحبه با گزارشگر یک ، وی در مورد جزئیات افزایش حقوق سربازان گفت: “این موضوع در قانون بودجه سال 1400 پیش بینی شده بود و خوشبختانه با پیگیری های انجام شده حقوق سربازان به حساب آنها واریز شد. مبلغ جدیدی از اولین بار در فروردین. “

وی در پاسخ به این سال که آیا امکان افزایش حقوق سربازان در سال جاری وجود دارد ، گفت: “موضوع افزایش حقوق سربازان یکی از مواردی است که در بودجه مطرح شده است ، بنابراین افزایش حقوق جدید باید به شرح زیر پیش بینی شود. بودجه و ما هم اکنون در حال مذاکره و پیگیری افزایش حقوق نظامیان در بودجه 1401 هستیم.

لا هیمي پور گفت كه طبق قانون خدمات ملكي ، حقوق مشمولان نظام وظيفه بايد حداقل 60٪ حداقل حقوق پرسنل ارتش و حداكثر 90٪ باشد. از این مقدار ، 100-100٪ نه تنها برای سربازان متاهل و نخبه ، بلکه برای سربازان در مناطق عملیاتی و مرزی نیز بدست آمده است ، این سربازان مبلغی معادل تقریباً 60٪ حداقل دستمزد پرسنل نظامی دریافت می کنند. کارکنان نیروهای مسلح این افزایش حقوق را در آینده دنبال می کنند.

رئیس بخش پرسنل ستاد نیروهای مسلح همچنین به سربازانی که در منطقه عملیاتی و مناطق کمتر توسعه یافته کار می کنند در مورد پرداخت هزینه عملیات غیرمعمول و شرایط بسیار بد هوا گفت: این مبلغ از سربازان واریز می شود.

رحیمی پور همچنین از افزایش فصلی هزینه های سفر و تغییر وضعیت پرداخت خبر داد و گفت: “قبلاً ما هزینه سفر کارمندان شاغل با فاصله 50 کیلومتر یا بیشتر از محل اقامت تا محل کار را در نظر می گرفتیم. هر سه ماه یک بار.” با این حال ، به عنوان یک اقدام پیگیری ، این مبلغ پرداخت شد ، تصمیم گرفته شد که آن را افزایش دهد و به صورت ماهانه به حساب سرباز واریز کند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل